گیشه سینمای ایران| «قاتل اهلی» در گیشه آخر هفته پشت سر «خالتور»

26 November 2017 - 11:00

در هفته گذشته فیلم کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان توانست طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۳۵ میلیون تومان فروش کند و به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در روزهای پایانی هفته گذشته تبدیل شود. از سوی دیگر «قاتل اهلی» هم به گفته پخش‌کننده‌اش در سه روز ابتدای اکران ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم در سه روز گذشته ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۰۲ و ۱۰۷ میلیون تومان فروش کرد. در آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی، پرویز پرستویی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، پرویز پور حسینی، پگاه آهنگرانی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

ثبت با سند برابر است

 کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی با بازی امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ و محمدرضا شریفی‌نیا از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته را ۲۸۹ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پایانی هفته گذشته به ترتیب ۸۲ و ۹۹ میلیون تومان فروش کرد.

صفر تا سکو

مستند «صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی و تهیه کنندگی مهتاب کرامتی که به زندگی خواهران منصوریان می‌پردازد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۱ سالن در تهران و ۵ سالن در شهرستان‌ها در سه روز گذشته ۳۳ میلیون تومان فروش کرده است.

اشنوگل

فیلم سینمایی «اشنوگل» ساخته هادی حاجتمند و علی سلیمانی با بازی برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی و… از چهارشنبه هفته گذشته اکران شد. این فیلم بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، تاکنون ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان فروش کرده است.

انزوا 

فیلم سینمایی «انزوا» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی با بازی امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی، سیامک صفری و… که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از نوزدهم آبان ماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۶۹ میلیون تومان فروش کرده است. «انزوا» در روزهای پایانی هفته گذشته در مجموع ۱۰ میلیون تومان در سینماهای تهران درآمد کسب کرد.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. «خالتور» که این روزها به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است، بنا بر اعلام عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» «خالتور» تا پایان شب گذشته دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۵۵ و ۱۸۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است.

غیرمجاز

فیلم سینمایی غیر مجاز، ساخته حسن یکتا پناه با بازی میلاد کی مرام، لیلا زارع، لوون هفتوان از دهم آبان در سینماهای کشور اکران شد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۲۱۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. «غیر مجاز» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۱۸ و ۲۰ میلیون تومان فروش کرد.

خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گرفت. این فیلم از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. منوچهر زبر دست، مدیرعامل دفتر پخش «بلیت» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۷۵ و ۸۰ میلیون فروش کرد.

آزاد به قید شرط

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی با بازی امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی از ۲۶ مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حسین شهابی تهیه کننده «آزاد به قید شرط» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را ۵۲۴ میلیون تومان اعلام می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۱۰ و ۱۹ میلیون تومان فروش کرده است.

شنل

فیلم سینمایی «شنل» ساخته حسین کندری با بازی باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن و… از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم که با سالن‌های کمی به نمایش خود در سینماهای ادامه می‌دهد بنا بر اعلام سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» تا پایان شب گذشته ۲۶۰ میلیون تومان فروش کرده است.

زرد

فیلم سینمایی «زرد» ساخته مصطفی تقی‌زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست از دوازدهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. «زرد» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۱ و ۲۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی  به تهیه‌کنندگی محمد شایسته از نوزدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان بازی می‌کنند. این فیلم تا پایان شب گذشته ۲ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان فروش کرده است. «خانه دختر» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب، ۱۸ و ۱۷ میلیون تومان فروش کرده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.