شخصیت کراس اور سریال مردگان متحرک مشخص شد

27 November 2017 - 10:36

بعد از هفته‌ها سرانجام مورگان جونز (با بازی لنی جیمز Lennie James) بعنوان شخصیتی معرفی شد که قرار است از The Walking Dead تا Fear the Walking Dead کراس اور داشته باشد. طرفداران منتظر همچنین خبری بودند درحالی‌که AMC چند روز قبل اعلام کرده بود که شخصیت این کراس اور در قسمت امشب Talking Dead مشخص می‌شود. حالا تنها چیزی که عجیب است این می‌باشد که چطور این کهنه سرباز TWD در Fear TWD نمایان می‌باشد. ممکن است یکی از آن‌ها اسپین آف دیگری باشد اما مثل هم نیستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در سال‌های اخیر از اولین نمایش Fear the Walking Dead، فرنچایز TWD همیشه برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دو سری آخرالزمان را تکذیب کرد. هرچند وقایع این دو سری در زمان‌های مختلفی رخ دادند و بنظر می‌رسد سری Fear عجله‌ای برای ربودن گوی سبقت از همتای خود ندارد. با توجه به این مساله، طرفداران با این خبر AMC در اوایل اکتبر شوک‌زده شدند که یکی از شخصیت‌ها از یکی از سری‌های رابرت کرکمن با سری دیگری کراس اور خواهد داشت. بیشترین احتمال برای این شخصیت کراس اور ابراهام فورد (با بازی مایکل کادلیتز Michael Cudlitz) بود که در بخشی از سریال مردگان متحرک حضور داشت. هرچند ابراهام در پایان فصل ۷ در صحنه‌ی فلش بکی حضور یافت و این درحالی بود که کادلیتز اعلام کرد دوست دارد به بازی در نقش این شخصیت ادامه دهد. حالا مشخص شده که این حدسیات اشتباه بوده و گفته شده مورگان بین این دو فیلم جابجا می‌شود.


از نظر زمانی، مورگان بهترین شخصیت برای کراس اور مردگان متحرک و ترس خواهد بود. مورگان بعد از همراهی ریک در آغاز فیلم ناپدید شد و تا پایان فصل ۳ خبری از او نبود تا اینکه در قسمت clear مردگان متحرک، برگشت. فیلمبرداری فصل چهارم Fear TWD فردا آغاز می‌شود و لنی جیمز هم در آن حضور خواهد داشت.

گفته شده چون جیمز به زودی به جمع بازیگران این سریال اضافه می‌شود، این معنی را نمی‌دهد که زمان مورگان در سریال مردگان متحرک کاملا به پایان رسیده است. همانطور که کارگردان مردگان متحرک، اسکات گیمپل (Scott Gimple) در خبر Talking Dead اعلام کرد، داستان مورگان هنوز در مردگان متحرک تمام نشده و کمان مورگان در فصل ۸ مردگان متحرک، باعث شده او در سریال ترس بازی کند. با این حال خیلی معلوم نیست مورگان در سریال ترس به دنبال چیست.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.