تولید سریال House of Cards ادامه می‌یابد

27 November 2017 - 12:12

استودیوی فیلم و تلوزیون Media Rights Capital (به اختصار MRC) درحال تلاش برای ادامه‌ی تولید سریال House of Cards «خانه‌ی پوشالی» است که از شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) پخش می‌شد. تولید این سریال که برای شبکه‌ی نتفلیکس یک موفقیت بزرگ به‌حساب می‌آید، پس از اتهامات سؤ رفتار جنسی که به بازیگر اصلی این سریال، یعنی کوین اسپیسی (Kevin Spacey) وارد شد، متوقف شد. زمانی‌که تولید فصل ششم این سریال آغاز شد، اتهامات ذکر شده به اسپیسی وارد شد و موجب شد تا تولید این سریال متوقف شود؛ از آن زمان تا به‌حال مشخص نبود که آیا این سریال قرار است تا یک پایان مشخص داشته باشد یا قرار است تا در نیمه‌ی راه داستان، لغو شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید تا از سرنوشت این سریال آگاه شوید.

در طی ماه گذشته، اتهامات آزار جنسی به کوین اسپیسی وارد شد و اولین اتهام نیز توسط انتونی رپ (Anthony Rapp)، بازیگر سریال Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا: اکتشاف» به او وارد شد. انتونی رپ، ادعا کرد که در ۱۴ سالگی کوین اسپیسی او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. پس از آنتونی رپ، افراد دیگری نیز اتهامات مشابه را به کوین اسپیسی وارد کردند؛ مانند روبرتو کاوازوس (Roberto Cavazos)، پسر ریچارد درایفس (Richard Dreyfuss) یعنی هری درایفس (Harry Dreyfuss)، هشت نفر از عوامل سریال House of Cards و افرادی دیگر. این اتهامات موجب شد تا کوین اسپییسی فرصت بازی در نقش گور ویدال (Gore Vidal) در فیلم زندگی‌نامه‌ی او را از دست بدهد؛ همچنین فرصت بازی در فیلم All the Money in the World «تمام پول‌های دنیا» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) را نیز از دست بدهد و از حضور در پنجاهمین سالگرد ویژه‌ی نمایش The Carol Burnett «کارول برنت» نیز منع شود.

سریال House of Cards که یک سریال محبوب با بازی کوین اسپیسی است نیز پس از این اتفاق وارد یک شرایط برزخی شد و تولیدش متوقف شد و همچنین شبکه‌ی نتفلیکس نیز تمام روابطش با اسپیسی را قطع کرد؛ این اتفاق موجب شد تا خیلی از باورها به این سمت برود که شخصیت فرانک آندروود (Frank Underwood) قرار است تا از این سریال حذف شود. اکنون وبسایت خبری تی‌وی لاین (TVLine) اعلام کرد که تولید فصل ششم و فصل نهایی سریال House of Cards قرار است تا از هشتم دسامبر ادامه یابد. در ادامه شما می‎توانید بخشی از نامه‌ای را بخوانید که پایگاه خبری تی‌وی لاین از طرف استودیو MRC منتشر کرده است و در آن اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات اجرایی و بازیگران و عوامل این سریال منتشر شده است:

ما درحال ادامه همکاری با شبکه‌ی نتفلیکس هستیم و امیدواریم تا به‌زودی بتوانیم تولید سریال House of Cards را ادامه دهیم. در طی مذاکراتی که با هم داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که برای تولید این سریال دو هفته دیگر نیز وقفه ایجاد کنیم و از تاریخ ۸ دسامبر شروع به ادامه‌ی تولید این سریال کنیم.

به علاوه‌ی نویسندگان این سریال، این احتمال وجود دارد که عوامل بخش اداری و مالی نیز در دفتر تولید باقی بمانند تا این سریال براساس پایه‌های قبلی‌اش ادامه یابد. ما امیدواریم که عوامل دیگر این سریال نیز بتوانند در ادامه‌ی این پروژه حضور داشته باشند، ولی ما می‌خواهیم که شما این موضوع را متوجه شوید، که ما به تمامی عوامل این فیلم حق می‌دهیم اگر در این فاصله‌ی زمانی، وارد پروژه‌های دیگری شوند که باعث می‌شود قادر به همکاری مجدد با ما نباشند. ما صمیمانه از تمام زحمات آنان قدردانی می‌کنیم.

در این دو ماه اخیر، همه ما وارد چالش‌هایی شدیم که هیچ‌کدام از ما انتظار آن‌ها را نداشتیم و نمی‌توانستیم آن‌ها را پیش‌بینی کنیم. یکی از چیزهایی که ما در طی این اتفاقات به آن پی بردیم، این است که فهمیدیم این پروژه بزرگ‌تر از تنها یک نفر است و ما مفتخریم که در این پروژه توانستیم با وفادارترین و بااستعدادترین تولید کنندگان و عوامل همکاری کنیم.

خیلی خوب است که فهمیدیم سریال House of Cards قرار است تا بدون حضور کوین اسپیسی نیز ادامه یابد. با اینکه کوین اسپیسی به عنوان ستون فقرات این سریال بود و اجرای نقش فرانک آندروود بی‌رحم برای همیشه به عنوان یکی از نقش‌های برجسته در خاطر مردم خواهد ماند، ولی حالا سریال House of Cards این فرصت را دارد تا بیشتر بر روی شخصیت رابین رایت (Robin Wright) یا همان کلیر آندروود (Claire Underwood) تمرکز کند.

درحالی‌که هنوز مشخص نیست که آیا کلیر به عنوان نقش اصلی این سریال با عوامل سازنده‌ی آن همکاری خواهد کرد یا خیر، ولی طرفداران این سریال می‌توانند خوشحال باشند که شبکه‌ی نتفلیکس تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا بتواند یک پایان مناسب برای این سریال درست کند.

در آینده منتظر اخبار بیشتر راجع به سریال House of Cards از سینما گیمفا باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.