یک شرکت چینی حقوق پخش Future World، فیلم علمی تخیلی جیمز فرانکو را بدست آورد

27 November 2017 - 16:00

فیلم جدید علمی تخیلی جیمز فرانکو (James Franco)، یعنی Future World «جهان آینده»، به شرکت چینی Phoenix Legend Film مستقر در پکن جهت توزیع در چین فروخته شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

Phoenix Legend Film با همکاری شرکت چینی دیگری تحت عنوان Road Pictures توانسته حقوق فیلم علمی تخیلی Anon «آنون» به کارگردانی اندرو نیکول (Andrew Niccol) و با هنرنمایی کلایو اوون (Clive Owen) و آماندا سیفرید (Amanda Seyfried) را برای پخش در کشور چین بدست آورد.

Phoenix Legend Film در سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان بخش فعال در سینما توسط شرکت Phoenix Publishing & Media تاسیس شد. این شرکت فیلم‌های چینی متعددی نظیر Never Say Goodbye «هرگز نگو خداحافظ» را منتشر کرده و وظیفه اکران فیلم Hacksaw Ridge «ستیغ اره‌ای» به کارگردانی مل گیبسون (Mel Gibson) را در کشور چین نیز بر عهده داشته است که ۶۲ میلیون دلار فروخت.

فیلم «جهان آینده» توسط جیمز فرانکو و بروس چوانگ (Bruce Cheung) کارگردانی شده است. فرانکو در این فیلم هنرنمایی هم کرده و با افرادی نظیر میلا یوویچ (Milla Jovovich)، لوسی لیو (Lucy Liu)، اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، متود من (Method Man) و سوکی واترهوس (Suki Waterhouse) همبازی شده است.

داستان این فیلم در دهه‌های آینده روایت می‌شود و درباره شاهزاده‌ای جوان تحت عنوان Oasis است که به جهان خشونت‌آمیز و ویرانگر the Wastelands سفر می‌کند تا درمانی برای مادر در حال مرگش بیابد. در طول راه، این شاهزاده جوان با روباتی به نام Ash برخورد می‌کند که جزو باقی‌مانده‌های روبات‌هایی است که زندگی انسان‌ها را نابود کرده‌اند.

این فیلم پسا-آخرالزمانی از داستان کوتاهی اقتباس شده که توسط جیمز فرانکو به نگارش در آمده است. چوانگ و جی دیویس (Jay Davis) وظیفه اقتباس آن را بر عهده داشته‌اند.

از سوی دیگر، فیلم «آنون» توسط اندرو نیکول نوشته و کارگردانی شده است و در آینده‌ای نزدیک جریان دارد که تمام خاطرات خصوصی افراد ضبط می‌شود و جنایت بسیار کم شده است. ال فریدلند (Sal Friedland) با بازی اوون، بر روی پرونده قتل‌هایی کار می‌کند که حل نشده هستند. در این میان، او با پرونده قتل زنی با بازی سیفرید برخورد می‌کند که به نظر می‌رسد سیستم را نابود کرده و ناپدید شده است. حقوق پخش این فیلم در ایالات متحده آمریکا را شبکه «نتفلیکس» بر عهده دارد.

گای گونگ‌مینگ (Cai Gongming) خالق شرکت Road Pictures در این زمینه اظهار داشت:

فیلم «آنون» نمونه کاملی از سطح فیلم‌هایی است که Road Pictures می‌خواهد با آن‌ها به بازار سینمای چین کمک کند. ترکیبی از فیلم‌سازی مدرن و سرگرمی تجاری.

تاریخ پخش این دو فیلم هنوز نامشخص است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.