باکس آفیس هفته: صدرنشینی جوخه انتحار برای سومین هفته متوالی

22 August 2016 - 17:00

با وجودی که این هفته فیلم‌های جدیدی اکران شده‌اند، همچنان ساخته شرکت برادران وارنر و DC صدر نشین باکس آفیس است. به نظر می‌رسد فیلم‌های این هفته قادر به رقابت با جوخه انتحار نبوده‌اند و باعث شده‌اند این فیلم به قدرت‌نمایی خود در باکس آفیس ادامه دهد. برای مشاهده باکس آفیس و اطلاعات کامل آن، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. فروش ۱۲ فیلم برتر این هفته باکس آفیس نسبت به هفته گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است؛ اما در مقایسه با همین بازه زمانی در سال قبل، با ۳۰ درصد افزایش مواجه شده است. در بالای جدول رتبه اول و دوم نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده است و همچنان به ترتیب Suicide Squad «جوخه انتحار» و Sausage Party «مهمانی سوسیس‌ها» در این دو جایگاه ایستاده‌اند. به این ترتیب فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» که بر اساس کمیک‌های شرکت DC ساخته شده، برای سومین هفته متوالی رتبه نخست باکس آفیس را در اختیار گرفته است. پس از این دو عنوان، سه فیلم جدید هفته در رتبه‌های بعدی قرار دارند. بر این اساس، فیلم War Dogs «سگ‌های جنگ» در جایگاه سوم، Kubo and the Two Strings «کوبو و دوتار» در جایگاه چهارم و در نهایت Ben-Hur «بن هور» در جایگاه پنجم قرار گرفته‌اند.

تخمین زده شده است که Suicide Squad «جوخه انتحار» در این هفته حدود ۲۰٫۷ میلیون دلار فروش داشته است. با فروش این هفته، جوخه انتحار در آمریکا چیزی حدود ۲۶۲.۲۸ میلیون دلار فروش کرده است. این آمار نشان می‌دهد که جوخه انتحار در حال حاضر رکورد پنجمین فیلم پرفروش از آثار کمیک‌ بوکی DC را در اختیار دارد. فروش بین‌المللی این فیلم در هفته گذشته ۳۸ میلیون بوده است که در مجموع فروش بین‌المللی آن را اکنون به ۳۱۰.۴ میلیون دلار رسانده است. به این ترتیب، مجموع فروش Suicide Squad «جوخه انتحار» در آمریکا و بقیه نقاط جهان تاکنون چیزی حدود ۵۷۲.۶۸ میلیون دلاره بوده است که آن را به هشتمین فیلم برتر از لحاظ فروش در سال ۲۰۱۶ تبدیل می‌کند.

در رتبه دوم انیمیشن با درحه سنی بزرگسال سونی یعنی Sausage Party «مهمانی سوسیس‌ها» با ۵۵ درصد کاهش و فروش ۱۵.۳ میلیون دلاری در هفته دوم خود، فروش خود در آمریکا را به ۶۵.۳ میلیون رسانده است. همچنین با فروش ۲.۱ میلیون دلاری در بازار بین‌المللی، فروش جهانی فیلم به ۷۱.۳ میلیون رسیده که برای فیلمی با بودجه ۱۹ میلیون دلار آمار خوبی است.

فیلم War Dogs «سگ‌های جنگ» با فروش ۱۴.۳ میلیون دلاری در رتبه سوم باکس آفیس قرار دارد. این عنوان در CinemaScore رتبه B‌ را دریافت کرده است. سگ‌های جنگ در بازار بین‌المللی ۶٫۵ میلیون دلار فروش داشته است.

Kubo and the Two Strings «کوبو و دوتار» هم که در جایگاه چهارم قرار دارد، با فروش ۱۲.۶ میلیون دلاری خود این هفته را سپری کرده است. با وجودی که این انیمیشن از CinemaScore امتیاز خوب A را کسب کرده، اما نسبت به دیگر آثار استودیو لایکا پایین‌ترین میزان فروش در هفته اول را داشته است. البته با توجه به کیفیت آثار این استودیو می‌توانیم از همین لحظه منتظر حضور Kubo and the Two Strings به عنوان یکی از انیمیشن‌های نامزد اسکار باشیم. این انیمیشن در ۸ بازار بین‌المللی فروش ۹۰۰ هزار دلاری را تجربه کرده است. در چند ماه آینده Kubo در دیگر بازارهای بین‌المللی هم منتشر خواهد شد.

فیلم پرخرج Ben-Hur «بن هور» که حدود ۱۰۰ میلیون برای ساخت آن هزینه شده، فروش ۱۱.۳۵ میلیون دلاری را در هفته اول خود تجربه کرده و در جایگاه پنجم قرار گرفته است که چندان برای این فیلم پرهزینه راضی کننده نیست. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان هم مواجه نشد و اکثر منتقدین نقدهای منفی نسبت به ریمیک این فیلم پرطرفدار داشتند. با این وجود، فیلم Ben-Hur «بن هور» در CinemaScore از طرفداران امتیاز A را دریافت کرده است. بن هور همچنین در ۲۳ بازار جهانی منتشر شده است که توانسته در آن‌ها ۱۰.۷ میلیون دلار فروش کند.

دو عنوان Pete’s Dragon و Bad Moms به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم قرار گرفته اند. Pete’s Dragon با فاصله کم نسبت به بن هور و با فروش ۱۱.۳ میلیون دلاری این رتبه را کسب کرده است. اکنون مجموع فروش این فیلم در آمریکا ۴۲.۸ میلیون دلار است. Bad Moms هم این هفته توانسته ۸ میلیون دلار فروش داشته باشد و فروش خود در آمریکا را به ۸۵.۸ میلیون برساند. فیلم محبوب و اکشن Jason Bourne «جیسون بورن» با فروش چیزی حدود ۷٫۹۸ میلیون دلار در جایگاه هشتم قرار دارد. یکی از نکات قابل توجه لیست، افزایش قابل توجه فروش فیلم Hell or High Water است. این فیلم که با استقبال بسیار خوب منتقدان در راتن‌تومیتوز با امتیاز ۹۸ درصد مواجه شد، هفته گذشته در ۳۲ سالن سینما اکران شد. این هفته تعداد سالن‌های این فیلم به ۴۷۲ سالن رسید و همچنین در بازارهای جهانی جدیدی هم انتشار یافت. به همین علت، فیلم Hell or High Water در این هفته با افزایش فروش بسیار زیادی مواجه شد و توانست در ادامه موفقیتش ۲٫۶۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. به این ترتیب، فروش کلی این فیلم در آمریکا به ۳٫۵ میلیون دلار رسید. فیلم Lights Out هم با فروش ۱٫۶ میلیونی در این هفته، فروش کلی خود را در بازارهای جهانی به چیزی حدود ۱۱۰ میلیون دلار رساند. بودجه این فیلم ۴٫۹ میلیون دلار بوده است که با توجه به فروش بسیار خوب فیلم، بسیار رضایت بخش و عالی است.

یکی دیگر از انیمیشن‌های جدید این هفته که اکران محدود داشته، Kingsglaive: Final Fantasy XV است که در ۲۴ سالن سینما نمایش داشته است و توانسته فروش ۱۱۴ هزار دلاری داشته باشد. A Tale of Love and Darkness «داستان عشق و تاریکی» ناتالی پورتمن (Natalie Portman) این هفته در دو سالن اکران شد و توانست فروشی به میزان ۳۶ هزار دلار داشته باشد. دیگر فیلم‌های جدید این هفته The People vs. Fritz Bauer و Morris from America هستند که به ترتیب ۳۳٫۷۸ هزار دلار و ۱۶ هزار دلار فروش داشتند.

در بین ناشرهای مختلف هم ابتدا برادران وارنر با موفقیت فیلم‌هایی نظیر Suicide Squad «جوخه انتحار» و War Dogs «سگ‌های جنگ» برترین ناشر این هفته در باکس آفیس بود. پس از وارنر براس هم شرکت پارامونت با فروش خوب فیلم‌های خود به خصوص Ben-Hur «بن هور» دومین ناشر برتر این هفته است. سونی هم به خاطر موفقیت Sausage Party «مهمانی سوسیس‌ها» پس از وارنر براس و پارامونت در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

شما در پایین می‌توانید پرفروش‌ترین فیلم‌های این هفته را مشاهده کنید.

screenshot_Mon_Aug_22_14.35.33

برترین ناشرهای این هفته:

screenshot_Mon_Aug_22_14.37.15

نظر شما در خصوص آمار فروش این هفته فیلم‌ها چیست؟ پیش‌بینی شما در خصوص باکس آفیس هفته بعد چیست؟

منبع: boxofficemojo

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.