تصاویر جلد مجله‌یVanity Fair از جشن ده سالگی سری فیلم‌های Avengers منتشر شدند

27 November 2017 - 23:00

ستاره‌های دنیای سینماتیک مارول اخیرا به مناسبت دهمین سالگرد فیلمبرداری فیلم‌هایشان دور هم جمع شدند و گزارشگر Vanity Fair نیز حضور داشت تا با کوین فیگ از مارول و مدیر و رییس هیت مدیره دیزنی، باب ایگر، درباره‌ی فرنچایزهای گذشته و آینده صحبت کند. می‌توانید تصاویر جلد مجله‌ی Vanity Fair از این مراسم را به همراه عکس‌هایی از فیلمبرداری‌ها در پایان خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

این مجله اعلام کرد که بعضی از شخصیت‌های سری فیلم‌های انتقام‌جویان باید با شنل‌ها و سپرهایشان خداحافظی کنند چون قرارداد بازیگرانشان به پایان رسیده است، این بازیگران و شخصیت‌ها عبارتند از؛ کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، مارک روفالو (هالک)، رابرت دانی جونیور (مرد آهنی)، اسکالت جوهانسون (بلک ویدو)، کریس همسورث (ثور)، و جرمی رانر (هاکی). اما شرکت دیزنی قول داده مارول حداقل برای ۲۰ سال دیگر، شخصیت و دنیا برای کشف کردن خواهد داشت.

جوهانسون گفت:

برای نسل بعدی خیلی خوشحالم. یه کم احساس تلخیه ولی مثبته.

باب ایگر اظهار داشت که این استودیو حق استفاده از ۷۰۰۰ شخصیت را دارد:

ما به دنبال دنیاهایی هستیم که چه از نظر جغرافیایی و چه زمانی، کاملا از آنچه تاکنون دیده‌ایم متفاوت هستند.
مارول ۲۲ فیلم دارد و ۲۰ فیلم دیگر نیز داریم که بسیار متفاوت هستند.
فیلم Avengers 4 چیزهایی را به ما نشان می‌دهد که هرگز در فیلم‌های ابرقهرمانی ندیده‌ایم. دو دوره‌ی مجزا و متفاوت وجود خواهند داشت. همه چیز قبل از Avengers 4 و همه چیز بعد از آن است. می‌دانم این چیزی نیست که مردم انتظارش را دارند.

بازیگرانی که تاکنون حضورشان در فیلم Avengers: Infinity War تایید شده، شامل رابرت دانی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکالت جوهانسون، کریس همسورث، آنتونی مکی، پاول بتانی، الیزابت اُلسون، جرمی رانر، چادویک بوزمن، سپاستین استان، دان چیدل، کریس پرت، داو بوتیستا، زویی سالدانا، پام کلمنتیف، بندیکت کامبرباتچ، بندیکت وانگ، شان گان، تام هالند، جاش برولین و پاول راد می‌باشند.

دنباله‌ی انتقام‌جویان شاهدِ همکاری قهرمانان نیرومند زمین با نگهبانان کهکشان است. آنتونی و جو راسو ( Anthony and Joe Russo) که بعد از Captain America: The Winter Soldier و Captain America: Civil War برگشته‌اند، هر دو Avengers: Infinity War و چهارمین فیلم بی‌نام این مجموعه را کارگردانی خواهند کرد که کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفان مک‌فیلی (Stephen McFeely) آن‌ها را نوشته‌اند. انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت مارول چهارم مه ۲۰۱۸ اکران می‌شود و فیلم چهارم قرار است سوم مه ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.

  

   

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.