کیوین فیج: Avengers 4 یک پایان برای دنیای سینماتیک مارول است!

28 November 2017 - 21:08

بر اساس صحبت‌های کیوین فیج (Kevin Feige)، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) بعنوان آخرین قسمت از دنیای سینماتیک مارول کنونی کار خواهد کرد. هنگامی که مارول برای اولین بار برنامه‌ی بلندپروازانه‌ی خود را برای جهانیان به اشتراک گذاشت، بسیاری از سینماگران شکاک بودند که آیا چنین برنامه‌ای موفق می‌شود یا خیر؟ چیزی که در این مقیاس هرگز امتحان نشده بود و شخصیت‌هایی مثل مرد آهنی (Iron Man) و ثور (Thor) که در تلاش بودند مخاطبان را جذب خود کنند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از گذشت تقریبا یک دهه، کسی دیگر از آن‌ها در مورد روش کارشان سوالی نمی‌پرسد. در طی این سال‌ها بسیاری از دیگر استودیوها تلاش کردند تا روش و فرمول به کار گرفته شده در دنیای سینماتیک مارول را استفاده کنند اما بسیاری مثل Dark Universe قبل از این‌که شروع کنند از هم پاچیدند. طبیعت متقابل فیلم‌ها و شخصیت‌ها به یک نقطه‌ی ضعف برای این فرانچایزها تبدیل شده است اما دنیای سینماتیک مارول وقاقع متفاوتی را دنبال می‌کند.

خود کیوین فیج در یک مقاله در Vanity Fair، چیزی که دنیای سینماتیک مارول را در طول این یک دهه موفق کرده است بررسی کرد. اکنون هنوز چیزی در مورد Avengers 4 مشخص نیست. حتی زیر نویس آن نیز مخفی نگه داشته شده است چرا که فیج اخیرا گفته است برای Avengers: Infinity War (انتقام جویان:‌نبرد ابدیت) اسپویل خواهد بود. اما وی در مورد Avengers 4  اشاره کرد که این فیلم «چیزی را به شما ارائه می‌کند که هرگز ندیده‌اید: یک پایان». این تهیه کننده ادامه داد:‌ «اتفاقات به دو قسمت تقسیم می‌شود. همه چیز قبل از Avengers 4 و همه چیز پس از آن. من می‌دانم که این چیزی که مردم در انتظار آن هستند نیست.»

تعجبی ندارد که Avengers 4 یک قسمت حماسی و نهایی را ارائه بدهد زیرا ظاهرا آخرین حضور بسیاری از قهرمانان و بازیگران دنیای سینماتیک مارول  را نشان می‌دهد. قرارداد شخصیت‌هایی مثل رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس اونز (Chris Evans)، مارک روفالو (Mark Ruffalo) و کریس همسوورث (Chris Hemsworth) در بین بقیه بازیگران، تمام خواهد شد و مارول کارش در تاسیس یک عصر جدید برای قهرمانانی مثل پلنگ سیاه (Black Panther)، کاپیتان مارول (Captain Marvel) و مرد عنکبوتی (Spider-Man) پس از Avengers 4 سخت خواهد بود.

برخی از هواداران ممکن است در مورد این نسخه از دنیای سینماتیک مارول نگران باشند، چرا که قسمت نهایی را ارائه خواهد کرد و شامل مرگ تعدادی از شخصیت‌های اصلی است، اما مارول برای ۲۰ فیلم دیگر برنامه ریزی کرده است. بعلاوه اینکه اگر Avengers 4 بخواهد با شخصیت‌هایی مثل تونی استارک (Tony Stark) و کاپیتان آمریکا (Captain America) خداحافظی کند، این خداحافظی قطعا در خور و شایسته‌ی آنها خواهد بود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.