مارول ۲۰ فیلم جدید برای ساخت در دست دارد

28 November 2017 - 14:30

دنیای سینماتیک مارول آماده‌ی گام گذاشتن در مرحله جدیدی است، این درحالی است که مدیر استودیوی مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) اعلام داشته که آن‌ها تقریبا ۲۰ فیلم دارند که بعد از Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) ساخته می‌شوند.‌ هنوز ۵ فیلم هستند که باید قبل از اتمام فاز سوم برای فرنچایز ابرقهرمانی موفق، آماده شوند اما این استودیوی فیلمسازی چند گام جلوتر بوده و ثابت کرده که برنامه‌ای برای آرام کردن سرعت حرکتش ندارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی مارول که وارد دهمین سالِ فعالیت هنری خود می‌شود، این رویداد را با اکران سه فیلم در سال ۲۰۱۸ جشن می‌گیرد: Black Panther، Avengers: Infinity War و Ant-Man و Wasp. اما همانطور که به آرامی به پایان دنیای گسترده مارول وارد می‌شویم، می‌بینیم چیز جدیدی در حال روی دادن است. درحالی‌که فیگ و همکارانش علاقمند به تمرکز روی کارشان هستند، این معنی را نمی‌دهد که مسیر مشخصی برای فرنچایز خود ندارند. فیگ در مصاحبه با مجله Vanity Fair برای جلد این مجله اعلام کرد که آن‌ها ایده‌های خوبی در ذهن دارند جایی‌که مارول در حال حاضر ۲۰ فیلم در دست ساخت دارد. در مقایسه با سرعت عمل آن‌ها در دهه گذشته، بهتر است بگوییم که تمامی پروژه‌های جدید برای حداقل ۱۰ سال داستان برای فرنچایزهای مشهور دارند:

۲۲ فیلم ساختیم و ۲۰ فیلم هم خواهیم ساخت که با آن‌ چیزی که تا حالا دیدید خیلی فرق دارند.

بیشتر از تعداد پروژه‌ها، جالب‌تر اینجاست که قسمت آخر کامنت فیگ است که می‌گوید تمامی این فیلم‌ها نسبت به هم منحصر به فرد هستند. برخلاف موفقیت این فیلم‌ها، بعضی از منتقدین احساس می‌کنند که فیلم‌های مارول کمی زیادی وابسته به فرمول هستند. با اینکه نمی‌دانیم آیا این پاسخ مستقیمی به این نقد است یا خیر، تغییر تنها چیزی است که به مارول کمک می‌کند علاقه‌ی مردم به این دست از فیلم‌ها را ثابت نگه دارد. بنابراین، این راه خوبی برای مبارزه با خستگی ابرقهرمانان است. موضوع جالب دیگر برای بررسی، این احتمال است که دیگر شخصیت‌های مارول مانند آن‌هایی که در حال حاضر با فاکس کار می‌کنند، سرانجام به استودیو مارول برمی‌گردند. برخلاف اینکه صحبت‌های فروش میان دیزنی و فاکس اکنون زیادی طول کشیده، می‌دانیم که فیگ هنوز بدنبال X-Men و Fantastic Four است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.