آغاز دوباره جنگ لفظی عوامل «قاتل اهلی»| پولاد کیمیایی: تهیه‌کننده فیلم کمر به قتل آن بسته است!

27 November 2017 - 20:30

پولاد کیمیایی که سال گذشته در مصاحبه‌ها و نشست خبری فیلم «قاتل اهلی» در جشنواره فجر، در دفاع از فیلم پدرش صحبت‌های تندی را علیه منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده این فیلم مطرح کرده بود، با آغاز اکران «قاتل اهلی» سکوت کرد. اما او امروز در واکنش به گلایه یغما گلرویی از حذف نامش از تیتراژ «قاتل اهلی» به عنوان ترانه‌سرا، با انتظار یادداشتی دوباره از لشگری قوچانی به شدت انتقاد کرده است.

پولاد کیمیایی در واکنش به گلایه‌های یغما گلرویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

« برای یغما مینویسم. یغمای عزیزم صدای من واسطه بود برای شنیده شدن ترانه‌هایت شما نیاز نداری نام برده شوی شما شعرهات مفهوم اسمت شده که خواننده‌ها سالهاست اسمت را می‌خوانند… علی معلم هنوز بین ما بود که من در جشن دنیای تصویر از شما دعوت کردم به فیلم «قاتل اهلی» بپیوندی و ما با هم بعد چندین سال کار پیوسته در کارهای کیمیایی و کارهای دیگر دوباره هم صدا شدیم.»

کیمیایی در ادامه انتقادات خود از منصور لشکری قوچانی را این‌گونه آغاز می‌کند و می‌نویسد:

«افسوس که این فیلم تهیه‌کننده‌ای دارد که خود قاتل اهلی این اثر است. اثری که شاید وصیت یک سینما‌گر قدیمی باشد. از نظر من فیلمی مهم است که سند تاریخی می‌شود. از فساد در اقتصاد می‌گوید که در پی حذف کردن و بلعیدن خود شده است. جوانان یتیم را اهرم فشار می‌کند و حالا اصلاحات به خود خانه قهرمان هم رسیده و حاجی قصه دخترش عاشق یک خواننده معترض شده است ..در نهایت برای اولین بار قهرمان قصه کیمیایی توبه می‌کند ولی دیر است پاداشش مرگیست که در کف خیابان خلوت همین شهر اتفاق می‌فتد او در نهایت حذف می‌شود تا فساد ادامه یابد… فقط خواننده است که سهم خودش را از فیلم میگیرد چون کنار مردم است از جنس مردم و متعهد که حرف دل آن‌ها را فریاد می‌زند.»

این بازیگر در ادامه به اقدامات تهیه‌کننده «قاتل اهلی» اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد:

«حذف و کوچک کردن کاراکتر بهمن فیلم قاتل اهلی توسط تهیه کننده یک برنامه بود که و قصد داشت آن را اجرا کند ..آقای قوچانی از اول تا الان برنامه داشت که دست در مفهوم کلی فیلم ببرد تا دیگر فیلم قطب بازدارنده نداشته باشد …ولی به یاری همه دوستان اهل فن این اتفاق میسر نشد و فیلم هر چند لطمه دیده و زخم خوده ولی در بیان لکنت ندارد و حرف اساسی دارد.»

او در ادامه تاکید می‌کند که که تهیه‌کننده «قاتل اهلی» کمر به قتل این فیلم سینمایی بسته است:

«ایشان بدون اجازه بنده و صاحب اثر و حتی موزیسین فیلم و شاید هم شما به خود اجازه داد صدای خواننده‌ای را روی تصویر من بگذارد تا اشعار شما را بخواند. اگر قرار بر این بود چرا این همه راه را رفته‌ایم خب انتخابی بهتر می‌کردیم تا هم سو با فیلم باشد… ایشان کمر به قتل فیلم خودش بسته و من سکوت میکنم زیرا الان وقتش نیست تا خیلی چیز ها بازگو شود چون به نفع فیلم نیست.»

حال با توجه به اظهارات پولاد کیمیایی و اتهاماتی که به منصور لشکری قوچانی وارد شده، باید منتظر واکنش تهیه‌کننده «قاتل اهلی» به حواشی پیش آمده بود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.