تاریخ پخش و جزئیاتی از قسمت اول فصل جدید Agents of S.H.I.E.L.D منتشر شد

29 November 2017 - 10:09

** این خبر حاوی مطالب اسپویل فصل‌های ۴ و ۵ سریال است.**

ماموران S.H.I.E.L.D. مارول با موقعیت‌های عجیب و غریب و خطرناکی مواجه شده‌اند اما در فصل پنجم فضای بیرونی، مقصد نهایی آن‌هاست. بعد از تحسین فصل چهار که در آن ماموران دنیا را از خطر AIDA نجات دادند، و بعد این سریال در مقابل از کنسل شدن توسط شرکت اصلی ABC، دیزنی نجات یافت و قسمت اول آن که ۲ ساعت می‌باشد ساعت ۸ شب جمعه اول دسامبر به نمایش درمی‌آید. سریال شیلد جایگزین سریال Inhumans مارول می‌شود که ۸ قسمت آن در اوایل نوامبر به اتمام رسید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.
طرفداران این سریال در ایالت متحده می‌توانند از شبکه ABC شاهد آن باشند یا روز بعد از پخش، از طریق اپلیکیشن ABC و سایت abc.go.com به تماشای این سریال بنشینند. طرفدارانی که در کانادا هستند می‌توانند قهرمانان ما را از شبکه CTV ببینند. بطور بین‌المللی هم آن‌هایی که اشتراک Hulu یا آمازون را دارند، می‌توانند قسمت‌های فصل جدید را تماشا کنند.‌ نتفلیکس فصل‌های یک تا چهار را دارد و فصل پنج تا اتمام شدنش در اواسط ۲۰۱۸ در نتفلیکس موجود نخواهد بود.
اطلاعات بیشتر درباره فصل ۵ در کامیک‌کان نیویورک در اوایل اکتبر اعلام شد و باعث پیش‌بینی درباره برگشت فیل کولسون و تیمش شد. مارول ۱۷ دقیقه اول این فصل را دیروز بصورت آنلاین منتشر کرد. نه تنها این ۱۷ دقیقه بخش جالبی از وقایع اتفاقی را نشان می‌دهد بلکه سوالاتی نیز مطرح می‌کند. ماموران هیچ‌وقت مثل الان در شرایط خطرناکی قرار نداشته‌اند.


با اتمام فصل ۴، تیم شیلد در یک رستوران دور هم جمع شدند و از لحظه‌ی کنار هم بودن لذت بردند. آن‌ها دنیا را از دست AIDA که سعی داشت واقعیت مجازی‌اش را واقعی کند نجات دادند اما از طرفی هم خودشان را به محاصره‌ی ماموران فدرال که قصد گرفتنشان را داشتند، اختصاص دادند. مامورانی که توسط مرد کچل و بی‌اسم و رسمی هدایت می‌شدند و سر شام خوردن تیم شیلد رسیدند و تیم کولسون را غافلگیر کردند. وقتی کولسون بیدار شد روی نوعی ناو با کمربند استرویدی بیرون از پنجره بود که قطعا در فضا قرار داشت.
با توجه به چیزی که تاکنون دیده‌ایم، فصل ۵ آشوب و هرج و مرج قابل انتظاری دارد و کولسون، مک، یو یو، می و سیمون هر یک خود را پیدا کرده و همدیگر را در این ناو پیدا می‌کنند که نوعی ایستگاه فضایی است. ویرجیل، تنها عضو گروه، به دنبال True Believers برای پاره‌ای از توضیحات رفت، که در آنجا بیهوش و کشته شد. ماموران به زودی می‌فهمند که در این ناو تنها نیستند و موجودات فضایی که Roaches نامیده می‌شوند، افراد این ناو را شکار می‌کنند.
اگرچه دیزی جانسون را در ۱۷ دقیقه اول فیلم نمی‌بینیم اما با توجه به تریلرهای منتشر شده‌ی فیلم می‌دانیم دیزی نیز با دوستانش در فضا گیر افتاده‌ است. گویا فقط فیتز هنوز در زمین است و تنها کسی است که پشت کانتر رستوران جا مانده است. ویرجیل بعدا به سیمون می‌گوید که نگران فیتز است. چند شخصیت جدید نیز در این فصل حضور خواهند داشت.
۱۷ دقیقه‌ی منتشر شده از این سریال، فصل ۵ را یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین فصل‌ها کرده است. هنوز معلوم نیست چه اتفاقاتی در راه هستند.
منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.