اولین تصاویر فیلم «لاتاری» منتشر شد

28 November 2017 - 16:00

پس از این که صبح امروز محمد حسین مهدویان در صفحه شخصی خود، نمایی از پشت صحنه فیلم «لاتاری» را منتشر کرد، روابط عمومی این فیلم سینمایی از جدیدترین تصاویر رسمی این فیلم سینمایی رونمایی کرد. فیلمبرداری این فیلم از سه هفته پیش آغاز شده و با توجه به اخباری که در مورد آن منتشر شده، تاکنون ساعد سهیلی، جواد عزتی و زیبا کرمعلی جلوی دوربین مهدویان رفتند.

پس از همکاری موفق مهدویان با سجاد پهلوان‌زاده تدوین‌گر «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز»، این کارگردان تدوین فیلم جدید خود را به حسین جمشید گوهری سپرده است. همچنین زیبا کرمعلی به عنوان یک چهره جدید در قالب نقش اول زن در این فیلم معرفی می شود. ساعد سهیلی، هادی حجازی فر و جواد عزتی دیگر بازیگران فیلم هستند.

«لاتاری» این روزها طبق برنامه‌ریزی مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، قراراست در جشنواره فیلم فجررونمایی شود و تدوین همزمان با فیلمبرداری توسط حسین جمشیدی گوهری درحال انجام است.

فیلمنامه «لاتاری» را ابراهیم امینی به همراه محمد حسین مهدویان به نگارش درآورند و امینی بازیگردانی این فیلم جنجالی را نیز بر عهده دارد. از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می‌توان به بهزاد جعفری طادی به عنوان طراح صحنه و لباس، هادی بهروز مدیر فیلمبردار، شهرام خلج چهره‌پردازد اشاره کرد.

«لاتاری» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی است.

منبع: آی‌‎سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.