فیلمبرداری «همه می‌دانند» اصغر فرهادی به پایان رسید

29 November 2017 - 19:00

با گذشت چند ماه از آغاز فیلمبرداری «همه می‌دانند» جدیدترین ساخته سینمایی اصغر فرهادی با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم، امروز بازیگر زن نقش اصلی فیلم با انتشار عکسی از پشت صحنه «همه می‌دانند» از پایان فیلمبرداری این فیلم خبر داد و با تقدیر از اصغر فرهادی از او به عنوان استاد زندگی یاد کرد.

پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم! قرار گرفتن نام این دو بازیگر مطرح سینمای جهان در فیلم جدید اصغر فرهادی نشان‌گر این است که کارگردان صاحب سبک سینمای ایران تا چه اندازه توانسته در سینمای جهان تاثیرگذار باشد تا آن‌ها برای بازی در فیلم او چندین ماه منتظر بمانند و نقشی را در «همه می‌دانند» ایفا کنند.

امروز پنه لوپه کروز، با انتشار عکسی از پشت صحنه «همه می‌دانند» از پایان فیلمبرداری این فیلم سینمایی خبر داد و با قدردانی از اصغر فرهادی نوشت:

«آخرین روز فیلمبرداری «همه می‌دانند» با اصغر فرهادی نابغه. ما با هم از ماه اوت در این ماجراجویی بودیم و از این استاد زندگی متشکرم که اجازه داد بخشی از این تجربه باشم.»

در اواسط فیلمبرداری «همه می‌دانند» انصراف پدرو آلمادوار از تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی خبرساز شد که با گذشت چند روز از این خبر، اعلام شد که پیش از آغاز فیلمبرداری این فیلم، آلمادوار به دلیل برخی اختلافات از این پروژه سینمایی جدا شده بود.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.