غول واقعی علاءالدین سبز است

30 November 2017 - 14:00

یکی از ستاره‌های صداپیشگی انیمیشن کلاسیک دیزنی، Aladdin (علاءالدین)، اظهار داشته که قرار بوده غول چراغ جادو سبز باشد نه آبی. کمپانی دیزنی ۲۵اُمین سالگرد علاءالدین را این هفته جشن گرفت که ۲۵ نوامبر ۱۹۹۲ اکران شده بود.‌ این فیلم با درخشش رابین ویلیامز (غول)، اسکات کینگر (علاءالدین)، لیندا لارکین (جازمین)، جاناتان فریمن (جعفر)، و گیلبرت گاتفرید (ایاگو) و همچنین برد کین و لی سالونگا که صداپیشگی علاءالدین و جازمین را برعهده داشتند، به فروش ۲۱۷.۳ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی و ۲۸۶.۷ میلیون دلاری در باکس آفیس خارجی و در مجموع ۵۰۴ میلیون دلار دست یافت. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم سال‌های زیادی سالروز اکرانش را جشن گرفته و به بازیگران اصلی‌اش این فرصت را داده تا داستان‌هایی از پشت صحنه فیلم بگویند. فریمن که نقش جعفر را بازی می‌کند در مصاحبه جدیدش به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد علاءالدین جزئیات ریز جالبی از فیلم را فاش کرد که یکی از آن‌ها رنگ اصلی شخصیتی بود که ویلیامز آن را بازی می‌کرد.

فریمن با اشاره بر تغییرات ایجاد شده در فیلم در طول تولید توسط ران کلمنتز و جان ماسکر، درباره رنگ اصلی غول چراغ در مصاحبه با Oh My Disney گفت:

گاهی تغییراتی رخ می‌دهند مثل چیزی که می‌دانید. مثلا غول چراغ جادو همیشه آبی نبود و من اینو یادم رفته بود و جدیدا یه نوشته قدیمی از خودم رو توی استودیو دیدم و دارم اون صحنه رو اتفاقا بازی می‌کنم؛ ای موجود بزرگ و سبز. یه همچین چیزی بود و بعدش ران کلمنتز رو می‌بینی که میاد توی صحنه و خیلی آروم در گوشم میگه، اون دیگه سبز نیست، آبیه!!!

با اینکه فریمن به این موضوع اشاره نمی‌کند که چرا رنگ غول چراغ تغییر کرده، اما این داستان جالبی است و جالب‌تر اینجاست که داستان با اثر هنری شخصیت از آنچه طرفداران طی این ۲۵ سال انتظارش را داشتند، بیشتر فرق دارد.

برخلاف این تغییر، شکی نیست که این غول سبز یا آبی است، چون ویلیامز با انرژی خاصش آن را طلایی کرده بود. این فیلم سال‌ها به نمایش درآمده و بدون شک غولی که ویل اسمیت (Will Smith) روی شانه‌اش داشت و به او زندگی بخشید با کارگردانی گای ریجی (Guy Rithchie) ورژن جدیدی از لایو-اکشن علاءالدین است. لایو-اکشن علاءالدین با درخشش منا مسعود (Mena Massoud) در نقش علاءالدین و نوامی اسکات (Naomi Scott) در نقش جازمین، در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.