احتمال همکاری مجدد فلیسیتی جونز و ادی ردمین در فیلم The Aeronauts آمازون

30 November 2017 - 15:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، فلیسیتی جونز (Felicity Jones) و ادی ردمین (Eddie Redmayne)، که هر دو در فیلم The Theory of Everything «تئوری همه‌چیز» حضور و با هم همکاری داشته‌اند، در حال مذاکره با استودیوی «آمازون» جهت پیوستن به فیلم The Aeronauts «هوانوردان» هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم دوره‌ای از ماجراجویی‌های دو بالون‌گرد قرن ۱۹ میلادی یعنی خلبان امیلیا رن (Amelia Wren) و دانشمند جیمز گلیشیر (James Glaisher) را به تصویر می‌کشد و تام هارپر (Tom Harper) آن را مقابل دوربین خواهد برد.

جک ترون (Jack Thorne) نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که توسط تاد لیبرمن (Todd Lieberman) و دیوید هوبرمن (David Hoberman) از استودیوی «مندویل فیلمز» تهیه و تولید می‌شود. این دو تهیه‌کننده پیش از این و در فیلم خانوادگی Wonder «شگفت‌انگیز» نیز با ترون همکاری داشته‌اند. هارپر به عنوان تولیدکننده «هوانوردان» هم شناخته می‌شود و در ساخت آن نقش دارد.

ردمین، که برای بازی در نقش استیون هاوکینگ (Stephen Hawking) در فیلم «تئوری همه‌چیز» جایزه بهترین بازی نقش اصلی مرد اسکار را بدست آورد، قرار است در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان» از استودیوی «برادران وارنر» هم حضور یابد و مقابل جانی دپ (Johnny Depp) بازی کند.

جونز که ستاره فیلم موفق و پرفروش Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» است، در پروژه جدید لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino)، سازنده فیلم موفق Call Me by Your Name «مرا با نامت صدا کن» حضور خواهد داشت که بازگویی داستان کلاسیک «دریاچه قو» است و توسط استودیوی «یونیورسال» به روی پرده خواهد رفت.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.