آنا کندریک و دانیل بروکس در فیلم جدید کریس موریس حضور خواهند داشت

30 November 2017 - 16:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، آنا کندریک (Anna Kendrick) و دانیل بروکس (Danielle Brooks) در فیلم جدید کریس موریس (Chris Morris) با یکدیگر همکاری خواهند داشت و همبازی می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جزئیات این فیلم هنوز در دسترس نیست اما این دومین پروژه کریس موریس در زمینه کارگردانی پس از فیلم کمدی تاریک Four Lions «چهار شیر»، محصول سال ۲۰۱۰ میلادی، است که در حال حاضر عنوان مشخصی ندارد. این فیلم توسط دو استودیوی See Saw Films و Archer Gray Productions تهیه و تولید خواهد شد که پیش از این در ساخت دو فیلم The King’s Speech «سخنرانی پادشاه» و Mr. Holmes «آقای هولمز» هم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. وظیفه تامین بودجه مورد نیاز ساخت دومین ساخته کریس موریس را استودیوی Film4 بر عهده دارد.

دنیس اُهیر (Denis O’Hare)، کیوان نواک (Kayvan Novak)، جیمز آدومیان (James Adomian)، پج وحدت (Pej Vahdat)، موسی کریش (Mousa Kraish) و مارچانت دیویس (Marchant Davis) از جمله دیگر بازیگران این فیلم هستند.

کندریک که پیش از این در فیلم‌هایی نظیر Up in the Air «بالا در آسمان»، Table 19 «میز شماره ۱۹» و The Accountant «حسابدار» حضور داشته است، نقش خود را برای سومین بار قسمت سوم مجموعه فیلم‌های Pitch Perfect «آوازخوان حرفه‌ای»، محصول استودیوی «یونیورسال»، تکرار خواهد کرد. از جمله دیگر پروژه‌های این هنرپیشه می‌توان به فیلم کمدی جنایی A Simple Favor «یک طرفدار ساده» به کارگردانی پال فیگ (Paul Feig)، نسخه زنانه داستان بابانوئل و دنباله انیمیشن Trolls «ترول‌ها» اشاره داشت.

بروکس که بیش از هر چیزی که به خاطر بازی در سریال محبوب Orange Is the New Black از شبکه «نتفلیکس» شهره است، در برنامه‌های تلویزیونی نظیر Master of None و Girls و همچنین فیلم‌های سینمائی Time Out of Mind «زمان خروج از ذهن» و The Angry Birds Movie «فیلم پرندگان خشمگین» نیز حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته است. وی تا مدتی دیگر با فصل جدید درام Sadie، ساخته مگان گریفیتس (Megan Griffiths) به روی آنتن خواهد آمد.

موریس پیش از این ساخت چند قسمت از سریال کمدی Veep، محصول شبکه HBO را هم بر عهده داشته است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.