نویسنده‌ی فیلم Watchmen درحال کار بر روی نسخه‌ی بازسازی فیلم Super Fly است

30 November 2017 - 17:00

با استناد به پایگاه خبری ورایتی (Variety)، کمپانی سونی (Sony) درحال تلاش برای بازسازی فیلم Super Fly «سوپر فلای» است؛ این فیلم محصول سال ۱۹۷۲ است و ژانر جنایی و درام دارد. این استودیو برای بازسازی فیلم Super Fly، با الکس تسه (Alex Tse) به عنوان نویسنده‌ی این فیلم قرارداد بسته است؛ الکس تسه نویسندگی فیلم Watchmen «نگهبانان» را نیز در کارنامه‌ی خودش دارد. فیلم Super Fly توسط گوردون پارکز جونیور (Gordon Parks Jr) کارگردانی شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رون اونیل (Ron O’Neal) در فیلم Super Fly، به عنوان کشیش یانگ‌بلاد (Priest Youngblood) ایفای نقش کرده است. او در این فیلم نقش یک دلال کوکائین را ایفا می‌کند که سعی می‌کند تا آخرین معامله‌اش را انجام دهد و بعد از آن نیز شغل خرید و فروش مواد مخدر را برای همیشه کنار بگذارد. در این فیلم بازیگران دیگری نیز همچون شیلا فرازیر (Sheila Frazier) در نقش جورجیا، جولیس هاریس (Julius Harris) در نقش اسکاتر و چارلز مک‌گرگر (Charles McGregor) در نقش فردی چاقه (Fat Freddie)، ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم خواننده و موسیقی‌دان آمریکایی، کورتیس می‌فیلد (Curtis Mayfield) و اعضای Curtis Mayfield Experience نیز در نقش واقعی خودشان حضور دارند. می‌فیلد همچنین مسئولیت طراحی موسیقی این فیلم و ساخت قطعه‌ای را داشت که حتی بیشتر از میزان فروش خود فیلم، به فروش رفت. یکی دیگر از نکات ویژه و قابل توجه در این فیلم، حضور ماشین سفارشی کادیلاک ال‌دورادو (Cadillac Eldorado) مدل ۱۹۷۱ بود که با شروع روند سفارشی کردن خودروها در دهه ۱۹۷۰، اعتبار بیشتری دریافت کرد. دنباله‌ی این فیلم نیز در سال ۱۹۷۳ با نام Super Fly T.N.T «سوپرفلای تی‌ان‌تی» منتشر شد و اونیل دوباره نقش قبلی خودش را ایفا کرد. تولید‌کنند‌ی فیلم اصلی، یعنی سیگ شور (Sig Shore)، دنباله‌ی بعدی این فیلم را در سال ۱۹۹۰ کارگردانی کرد که با نام The Return of Superfly «بازگشت سوپرفلای» به نمایش درآمد.

جویل سیلور (Joel Silver) قرار است تا تهیه‌کنندگی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی فیلم Super Fly را برعهده بگیرد و براساس گزارشات، استودیوی سونی نیز قرار است تا حقوق فروش این فیلم را دردست بگیرد. این استودیو درحال حاضر به‌دنبال تنظیم لیست بازیگرانی است که قرار است تا در این فیلم ایفای نقش کنند.

الکس تسه بیشتر به خاطر نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Watchmen در سال ۲۰۰۹ شهرت دارد؛ این فیلم‌نامه بر اساس رمان گرافیکی با همین نام و به نویسندگی آلان مور (Alan Moore) و هنرنمایی دیو گیبونز (Dave Gibbons) و رنگ‌آمیزی جان هیگینز (John Higgins)، نوشته شده است. او همچنین فیلم‌نامه‌ی انیمیشن کوتاه فیلم Watchmen، به نام Tales of the Black Freighter «داستان‌های کشتی بارکش سیاه» را نیز نوشته است. او همچنین فیلم‌نامه‌ی فیلم تلوزیونی Sucker Free City و نسخه‌ی اولیه‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم The Crow Reborn را نیز نوشته است. در آینده با سینما گیمفا همراه باشید و از اخبار آینده‌ی این فیلم مطلع شوید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.