تهیه‌کننده فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا»: به احترام سازمان سینمایی فیلم را به نتفلیکس نفروختیم!

1 December 2017 - 08:45

پس از آن‌که سازندگان فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» از اکران این فیلم سینمایی در کشور کانادا با مشورت سازمان سینمایی صرف نظر کردند، سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که فیلم توقیفی عبدالرضا کاهانی اجازه اکران در خارج از کشور را هم ندارد. سعید خانی تهیه‌کننده این فیلم به تازگی گفته که فقط به احترام سازمان سینمایی، «ارادتمند نازنین بهاره تینا» را به شبکه‌ نتفلیکس نفروخته و آن را در هیچ فستیوالی به نمایش درنیاورده است.

سعید خانی تهیه‌کننده فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا» درباره حواشی اخیر پیش آمده برای این فیلم به روزنامه سینما گفت:

«بیش از یک سال و نیم می‌گذرد و در طی این مدت ما تلاش کردیم به قانون احترام بگذاریم. در ابتدا سازمان سینمایی نمایش فیلم را در داخل کشور ممنوع کرد. در حالی که این فیلم، یک فیلم اجتماعی متعهدانه بود اما به قانون احترام گذاشتیم و امیدوار بودیم مشکل فیلم حل بشود.»

این تهیه‌کننده در ادامه از خودداری خود برای نمایش این فیلم سینمایی در فستیوال‌های خارجی و فروش آن به شبکه ننفیلیکس خبر می‌دهد و می‌گوید:

«در طی این مدت چند فستیوال خارجی خواهان نمایش فیلم بودند اما به احترام سازمان سینمایی فیلم را به این فستیوال ها ندادیم. می‌توانستیم بخشی از سرمایه فیلم را با اکران‌های خارجی برگرداینم و برنامه‌ریزی‌هایی برای اکران فیلم در کشورهای کانادا، آمریکا،انگلستان، استرالیا و … داشتیم اما باز هم به جهت همراهی با سازمان سینمایی این کار را کنسل کردیم. ما حتی شرایط فروش فیلم به شبکه نتفلیکس را هم داشتیم اما باز هم با سازمان سینمایی همراهی کردیم و تلاش کردیم به قانون احترام بگذاریم.»

خانی که به گفته خودش در طول این مدت به احترام سازمان سینمایی از به نمایش، «ارادتمند نازنین بهاره تینا» خودداری کرده در درخواست خود از سازمان سینمایی را این‌گونه بیان می‌کند:

«همه این تصمیمات را در حالی گرفتیم که پروانه ساخت داشتیم و فیلم مان را قانونی ساخته بودیم . آیا با توجه به احترام ما به قانون سازمان سینمایی هم همراه ما خواهد بود؟»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.