متیو وان فیلم جدیدی را تولید و کارگردانی می‌کند

1 December 2017 - 11:12

طبق خبری که سایت ددلاین منتشر کرده، متیو وان (Matthew Vaughn) قرار است فیلم Courage (شجاعت) را تولید و احتمالا کارگردانی کند که فیلم علمی-تخیلی براساس فیلم‌نامه‌ی تهیه‌کننده‌ی اجرایی Stranger Things (چیزهای عجیب) کارل گیدوسک (Karl Gaidusek) است. فیلم Courage بصورت “فرض حماسی و درامی از Inception و Edge of Tomorrow” توصیف شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وان این فیلم را تحت عنوان فیلم‌های مارول با مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) و کمپانی تولید Media Res می‌سازد. شرکت فاکس این پروژه را در ماه ژوئن خریداری کرد. مت ریلی (Matt Reilly) سرپرستی این فیلم را برعهده دارد.

متیو وان بخاطر کارگردانی و تولید Layer Cake, Stardust شناخته شده و وی همچنین نویسندگی، کارگردانی و تولید Kick-Ass، نویسندگی و تولید The Debt (قرض)، نویسندگی و کارگردانی X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول)، نویسندگی X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده)، و نویسندگی و کارگردانی و تولید دنباله‌ی Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) و Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) را برعهده داشته است. او همچنین به تولید Fantastic Four (شگفت‌انگیز چهار) و Eddie The Eagle (ادی عقاب) پرداخته است.

وان قرار است فیلمی از کمپانی Metro-Goldwyn-Mayer که اقتباسی از رمان پرفروش بین‌المللی تری هایز (Terry Hayes) با نام I Am Pilgrim است را کارگردانی کند. او همچنین تولید و بخش مالی فیلم را برعهده دارد.

واژه‌ی Pilgrim کدی برای مردی است که اصلا وجود خارجی ندارد. او که پسرخوانده‌ی یک خانواده‌ی ثروتمند آمریکایی است جاسوسی سری سازمان جاسوسی آمریکا را کرده است. حالا در زمان بازنشستگی‌اش، از او خواسته شده شرکتش را در اختیار تحقیقات غیرعادی و عجیب و غریب قرار دهد اما سرانجام در مسابقه‌ای وحشتناک برای نجات آمریکا از دست فراموشی، دستگیر می‌شود.

رمان I Am Pilgrim که پرفروش بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، کتاب ژانر وحشت تابستان ۲۰۱۴ بود که در سراسر کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد و در لیست پرفروش‌ترین رمان‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و چهار هفته نیز پرفروش‌ترین رمان لس آنجلس تایمز بود.

شما خوانندگان عزیز در صورت علاقه‌مندی به فیلم Courage می‌توانید نظرات خود را با سایت خبری سینماگیمفا در میان بگذارید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.