الکساندر اسکارشگرد و رندل پارک به فیلم Flarsky پیوستند

1 December 2017 - 15:00

الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard) و رندل پارک (Randall Park)، ستاره سریال Fresh off the Boat، به ست روگن (Seth Rogen) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در فیلم Flarsky «فلارسکی»، محصول استودیوی «Lionsgate» پیوستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جاناتان لوین (Jonathan Levine)، که کارگردانی فیلم کمدی ۵۰/۵۰ را در کارنامه کاری خود دارد و در آن با روگن نیز همکاری داشته، این فیلم را مقابل دوربین برده است. در حال حاضر مراحل فیلمبرداری این پروژه در مونترال کانادا دنبال می‌شود.

روگن نقش فرد فلارسکی (Fred Flarsky) را ایفا می‌کند که روزنامه‌نگار ضعیفی است و تصمیم می‌گیرد تا به دوران کودکی خود نقب بزند و به دنبال دوست دوران کودکی خود که اکنون وزیر امور خارجه است و از قدرتمندترین زنان کشور کاناداست، بگردد. نقش بزرگسالی دوست دوران کودکی فرد فلارسکی را شارلیز ترون ایفا می‌کند.

گرچه اسکارشگرد به محبوبیت و خوش‌چهره‌ای رئیس جمهور کنونی کانادا جاستین ترودو (Justin Trudeau) نیست، اما وی برای بازی در این نقش انتخاب شده است. پارک نیز نقش رئیس انتشاراتی که فلارسکی در آن کار می‌کند را ایفا خواهد کرد.

اندی سرکیس (Andy Serkis)، راوی پتل (Ravi Patel) و جون دایان رِی‌فل (June Diane Raphael) نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم «فلارسکی» هستند که در آن حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

روگن، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) از سوی استودیوی Point Grey با مشارکت شرکت Denver and Delilah که متعلق به شارلیز ترون است و همچنین بث کونو (Beth Kono) و ای.جی. دیکس (A.J. Dix) و ارین وسترمن (Erin Westerman) از استودیوی Good Universe این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد.

استودیوی Lionsgate فیلم «فلارسکی» را از تاریخ جمعه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ (۸ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماها خواهد کرد.

اسکارشگرد اخیراً به خاطر بازی در سریال کوتاه Big Little Lies، محصول شبکه HBO، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی را از جشنواره امی بدست آورده است. این بازیگر سابق سریال True Blood اخیراً بازی در فیلم هیجان‌انگیز Hold the Dark «تاریکی را نگه دار» به کارگردانی جرمی سالنی‌یر (Jeremy Saulnier) را به پایان رسانده که در آن با هنرمندانی نظیر جفری رایت (Jeffrey Wright) و رایلی کیئو (Riley Keough) همبازی شده است.

پارک که پیش از این سابقه همکاری با روگن در فیلم کمدی The Interview «مصاحبه» محصول استودیوی «سونی پیکچرز» را داشته است، به زودی با فیلم The Disaster Artist «هنرمند فاجعه» به روی پرده‌های سینما خواهد آمد. علاوه بر این، وی به تازگی بازی در فیلم ابرقهرمانانه Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبور» را به پایان رسانده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.