تاریخ اکران فیلم Hellboy به صورت رسمی مشخص شد

1 December 2017 - 16:00

دو استودیوی Lionsgate و Summit Entertainment خبر از اکران نسخه بازسازی شده فیلم Hellboy «پسر جهنمی» با هنرنمایی دیوید هاربور (David Harbour) در نقش این شخصیت نیمه شیطانی، در تاریخ جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷ (۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) دادند. نیل مارشال (Neil Marshall)، سازنده The Descent «نزول» و برخی قسمت‌های سریال Game of Thrones، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که در آن بازیگرانی نظیر میلا یوویچ (Milla Jovovich)، ایان مک‌شین (Ian McShane) و دنیل دای کیم (Daniel Dae Kim) نیز حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

مایک مینگولا (Mike Mignola)، خالق شخصیت پسر جهنمی، با همراهی اندرو کوسبی (Andrew Cosby) و کریستوفر گلدن (Christopher Golden) فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر در آورده است. مینگولا شخصیت کامیک‌بوکی پسر جهنمی را در سال ۱۹۹۳ میلادی خلق کرد که داستان آن درباره شیطانی است که توسط پروفسوری بزرگ شده است و در اداره‌ی تحقیقات و دفاع اتفاقات ماوراء طبیعی کار می‌کند. پیش از این، ران پرلمن (Ron Perlman) این نقش را در دو فیلم به کارگردانی گیرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) بازی کرده بود. این دو فیلم در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ میلادی اکران شدند که نقش زیادی در افزایش محبوبیت این شخصیت در بین طرفداران داشته و با استقبال بالای آن‌ها نیز روبرو شدند. پیش از این Empire خبر از اکران فیلم «پسر جهنمی» در تاریخ جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ (۱۱ ژانویه ۲۰۱۹) داده بود اما در آن زمان استودیوی سازنده آن را تکذیب کرد.

دو استودیوی Lionsgate و Summit همچنین در روز پنج‌شنبه اعلام کردند که فیلم هیجان‌انگیز و جنایی Kin «کین» با هنرنمایی جیمز فرانکو (James Franco) را در تاریخ جمعه ۹ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۳۱ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به اکران در خواهند آورد. این فیلم که از آن به عنوان داستانی علمی تخیلی پر پیچ و خم توصیف شده توسط جاناتان بیکر (Jonathan Baker) و جاش بیکر (Josh Baker) کارگردانی شده است که داستان یک زندانی تازه آزاد شده با بازی جک رینور (Jack Reynor) و برادر کوچکترش با هنرنمایی مایلز ترویت (Myles Truitt) را روایت می‌کند که توسط یک جنایتکار با بازی فرانکو و همچنین سربازان حکومتی تحت تعقیب هستند. کارگردانان این فیلم، فیلمنامه آن را با همراهی دنیل کسی (Daniel Casey) به رشته تحریر در آورده‌اند.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.