برادران وارنر ریبوت فیلم Shaft را تابستان ۲۰۱۹ اکران می‌کنند

1 December 2017 - 15:18

استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر تاریخ‌های اکران چند تا از فیلم‌های جدیدش از جمله Shaft را اعلام کرده است. فیلم The Comedy Tag تا دو هفته دیگر در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و فیلم The Goldfinch نیز پاییز سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. بزرگترین خبر مربوط به تایید تاریخ ریبوت فیلم کلاسیک Shaft می‌باشد که تابستان ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و یکی از برگ‌های برنده‌ی این استودیو محسوب می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اصلی Shaft در سال ۱۹۷۱ اکران شد که در آن ریچارد راندتری (Richard Roundtree) در نقش کارآگاه خصوصی، جان شفت، درخشیده بود. این فیلم در زمان خودش عملکرد موفقی در باکس آفیس داشت و تاثیر فرهنگی بسزایی ایجاد کرد و حتی برنده اسکار در بخش بهترین امتیاز شد. بعد از ساخت دو دنباله و یک مجموعه تلوزیونی کوتاه در شبکه CBS در سال‌های ۱۹۷۳-۱۹۷۴، این شخصیت تا سال ۲۰۰۰ ماندگار شد. در همان سال، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در فیلم جدید اکشن-جنایی بازی کرد. در واقعیت، این فیلم دنباله‌ای به فیلم‌های قبلی بود درحالی‌که نقش برادرزاده‌ی شفت واقعی را بازی می‌کرد که تازه سر و کله‌اش پیدا شده بود. این فیلم با بودجه ۴۶ میلیون دلاری‌اش به فروش جهانی ۱۰۷ میلیون دلار دست یافت اما دنباله‌های دیگری از این فیلم ساخته نشد. اخبار مربوط به ریبوت این فیلم از سال ۲۰۱۵ پخش شدند و سپس در آغاز امسال، تیم استوری (Tim Story) بعنوان کارگردان کار انتخاب شد و بعدا اعلام شد که جکسون و راندتری نیز کارآگاهان فیلم خواهند بود.

حالا سایت خبری ددلاین اعلام کرده که استودیوی برادران وارنر ریبوت فیلم Shaft را ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌کند. این‌بار داستان درباره‌ی پسر جان شفت است که آنالیزور کامپیوتری FBI است و به دنبال علت مرگ دوستش می‌باشد و از پدرش در اینباره کمک می‌خواهد. نسل بعدی خانواده شفت توسط جسی تی‌. آشر (Jessie T. Usher) بازی می‌شود و این فیلم عنوان Son of Shaft را گرفته، اگرچه هنوز مشخص نیست این عنوان نهایی باشد. الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) نقش اصلی زن فیلم را بازی می‌کند و اکران فیلم در تابستان، اعتبار زیادی برای استودیو به‌ همراه دارد. خوشبختانه، ترکیب بازیگران کلاسیک و شخصیت‌های جوان باعث ترکیب عالی مخاطبین سینمایی می‌شود. این فیلم پر از صحنه‌های اکشن خواهد بود و ارزش دیدن دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.