دیوید اس. گویر برای کارگردانی نسخه بازسازی شده فیلم Masters of the Universe در نظر گرفته شده است

1 December 2017 - 18:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، دیوید اس. گویر (David S. Goyer) در حال مذاکره با استودیوی «سونی پیکچرز» برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی نسخه بازسازی شده فیلم Masters of the Universe «استادان جهان» است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم بر اساس اسباب‌بازی‌های شرکت متل (Mattel) خواهد بود که در بین سال‌های ۱۹۸۳ الی ۱۹۸۵ میلادی سریالی تلویزیونی از آن به روی آنتن رفت و در سال ۱۹۸۷ میلادی نیز شاهد اکران فیلم سینمائی آن بودیم. داستان این فیلم درباره قهرمانی به نام He-Man است که آخرین امید سرزمین جادویی اترنیا (Eternia) محسوب می‌شود. گری گودارد (Gary Goddard) کارگردانی فیلم اصلی Masters of the Universe «استادان جهان» را بر عهده داشته است که در آن دولف لانگرن (Dolph Lundgren) در نقش اصلی و فرانک لانگلا (Frank Langella) در نقش شخصیت شرور این داستان یعنی اسکلاتور (Skelator) حضور داشته‌اند.

گویر بیشتر به واسطه نگارش فیلمنامه‌های سه‌ گانه The Dark Knight «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و همچنین فیلم Man of Steel «مرد پولادین» شناخته شده است. وی پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی نظیر Blade: Trinity «تیغه: سه‌گانگی» محصول سال ۲۰۰۴ میلادی و فیلم ترسناک The Unborn «متولدنشده» محصول سال ۲۰۰۹ میلادی و همچنین ساخت برخی قسمت‌های سریال Da Vinci’s Demons محصول شبکه «استارز» را بر عهده داشته است. سریال Da Vinci’s Demons توسط خود گویر خلق شده است.

ساخت نسخه بازسازی شده فیلم «استادان جهان» برای مدت طولانی‌ای است که در دست توسعه قرار دارد و تاکنون نام افراد زیادی برای کارگردانی آن از جمله جان ام. چو (Jon M. Chu) کارگردان فیلم G.I. Joe: Retaliation «جی. آی. جو: تلافی» و همچنین ام‌سی‌جی (McG) مطرح شده است. گویر آخرین نسخه پیش‌نویس فیلمنامه این پروژه را نیز به رشته تحریر در آورده است.

شرکت متل نیز در ساخت این فیلم نقش دارد و متیو میلام (Matthew Milam) از استودیوی «سونی پیکچرز» وظیفه نظارت بر روی روند ساخت این فیلم را برای این استودیو بر عهده دارد. تاد بلک (Todd Black) از استودیوی Escape Artists، جیسون بلومنتال (Jason Blumenthal) و استیو تیسچ (Steve Tisch) نسخه بازسازی شده «استادان جهان» را با مشارکت دِوُن فرانکلین (DeVon Franklin) از استودیوی Franklin Entertainment تهیه و تولید خواهند کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ (۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.