فرزند هایائو میازاکی ساخت انیمیشن جدیدی را در استودیوی جیبلی بر عهده دارد

1 December 2017 - 20:00

به تازگی استودیو جیبلی (Studio Ghibli) پس از اعلام خبر تغییر مدیرعامل خود، رسماً تائید کرد که گورو میازاکی (Goro Miyazaki)، فرزند هایائو میازاکی (Hayao Miyazaki)، بر روی انیمیشن جدیدی کار می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

توشیو سوزوکی (Toshio Suzuki) یکی از بنیان‌گذاران و تولیدکنندگان استودیوی جیبلی اعلام کرد که میازاکی پسر بر روی انیمیشن CG جدیدی کار می‌کند. این در حالی است که خود میازاکی نیز ساخت انیمیشن How do you Guys Live? «شما دوستان چطور زندگی می‌کنید؟» با عنوان ژاپنی Kimitachi wa do Ikiru ka را در دست ساخت دارد.

گورو ۵۰ ساله تاکنون ساخت انیمیشن‌هایی نظیر Tales from Earthsea «حکایت دریای زمین» محصول سال ۲۰۰۶ میلادی و From Up on Poppy Hill «بر فراز تپه شقایق» محصول ۲۰۰۱ میلادی را در کارنامه خود دارد. علاوه بر این‌ها، سریال تلویزیونی ۲۶ قسمته وی، یعنی Ronja, the Robber’s Daughter که مراحل ساختش در سال ۲۰۱۴ میلادی به اتمام رسیده بود نیز امسال از طریق سرویس آمازون ویدئو استریم شد.

تاکنون هیچ اطلاعاتی از فیلم جدید گورو در دست نیست و حتی نام آن نیز مشخص نشده است اما اینطور که پیداست، استودیوی جیبلی فعالیت‌های خود را به صورت جدی دنبال می‌کند. سوزوکی که به خاطر بیانیه‌های گیج‌کننده‌اش در سال‌های اخیر نیز مورد توجه قرار گرفته است، خبر داد که این استودیو بر روی فیلم‌های بیشتری کار می‌کند که تا مدتی دیگر معرفی خواهند شد. وی در این خصوص اظهار داشت:

استودیوی جیبلی هنوز به ساختن فیلم ادامه می‌دهد. این مسیر درستی برای استودیوی جیبلی است. ادامه دادن کارهایی که ما می‌توانیم انجام دهیم تا روزی که دیگر واقعاً توانایی آن را نداشته باشیم. این چیزی است که من تصمیم گرفته‌ام آن را انجام دهم.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.