نت‌فلیکس ساخت فصل سوم سریال Stranger Things را رسما اعلام کرد

2 December 2017 - 12:48

نت‌فلیکس از ساخت فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» خبر داد. این شرکتِ معظم سال گذشته با پخش مجموعه‌ی «چیزهای عجیب» ثروت هنگفتی بدست آورد. آمیزه‌ای از نوستالژی‌های دهه‌ی هشتادی، گروه فوق‌العاده‌ای از بازیگران جوان و پیچش‌ها و غافلگیری‌های داستانی، سریال «چیزهای عجیب» را به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل کرد. زمانی که دستور ساخت فصل دوم داده شد، به هیچ‌وجه جای شگفتی نبود و امسال هم واکنش‌ها به فصل دوم این سریال همچون واکنش‌ها به فصل اول آن بسیار مثبت بوده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جایگاهی که این سریال در فرهنگ عامه پیدا کرده و شیوه‌ای که خالقان آن مت دافر (Matt Duffer) و راس دافر (Ross Duffer) درباره‌ی آینده حرف می‌زنند، نشان از آن دارد که فصل سومی از این سریال در راه است. اکنون با گذشت بیشتر از یک ماه از پخش فصل دوم این سریال، نت‌فلیکس رسما اخبار مربوط به ساخت فصل سوم آن را تأیید کرده است.

نت‌فلیکس از طریق اکانت توییتر خود رسما اعلام کرد که سریال «چیزهای عجیب» با فصل سوم بازخواهد گشت. این خبر خیلی عجیب نیست و تاکنون جدول زمانی‌ای برای پخش فصل جدید این سریال مشخص نشده است. اما نت‌فلیکس به طور معمول هر سال یک فصل جدید از سریال‌هایش را پخش می‌کند بنابراین مخاطبان می‌توانند اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ منتظر این سریال باشند.

در فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» تمام بازیگران اصلی مجموعه حضور خواهند داشت. تاکنون حضور این بازیگران تأیید شده است:  وینونا رایدر (Winona Ryder)، دیوید هاربر (David Harbour)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، نوآ اشنپ (Noah Schnapp)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، کیلب مک لافلین (Caleb McLaughlin)، گیتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، کارا بوینو (Cara Buono)، ناتالیا دایر (Natalia Dyer)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، جو کری (Joe Keery)، داکر مونتگومری (Dacre Montgomery)، و سِیدی سینک (Sadie Sink). حتی با این گروه پروپیمان از بازیگران، فصل سوم قطعا کاراکترهای جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

برادران دافر پیش از این تأیید کرده‌اند که در فصل سوم پرشِ زمانیِ قابل توجهی روی خواهد داد که باعث بالغ شدن کاراکترها می‌شود، بنابراین برای تحقق این واقعه قطعا قبل از این‌که طرفداران بتوانند بازیگران اصلی را ببینند زمان زیادی صرف بازیگران جدید خواهد شد. منهای این نکته جزئیات دیگر درباره‌ی فصل سوم به شدت مخفی نگه داشته شده است. اما انتظار می‌رود که مایند فلایر (The Mind Flyer) نقش مهمی را در ادامه‌ی داستان ایفا کند. با توجه به این‌که در آخرین نمای فصل دوم این هیولای بزرگ بر فراز هاوکینز در حال نگاه کردن به شهر است.

فصل سوم سریال «چیزهای عجیب» درست مثل فصل دوم آن، سریال را به پایان نمی‌رساند، مگر آن‌که چیزی به طرز قابل ملاحظه‌ای تغییر کند. برادران دافر پیش از این گفته‌اند که تصور می‌کنند که سریال برای چهار یا پنج فصل در مجموع ادامه یابد. این مطلب به این معناست که سریال پس از فصل سوم دست‌کم برای یک فصل دیگر نیز ادامه می‌یابد. باید دید کل مجموعه تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، اما آنچه مسلم است «چیزهای عجیب»ِ بیشتری در راه است.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.