راک قصد دارد فرانچایز Fast and Furious را ارتقا دهد

2 December 2017 - 18:02

دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان شخصیت راک (The Rock)، قصد دارد تا فرانچایز Fast and Furious (سریع و خشن) را با متمرکز کردن بر روی شخصیت خودش یعنی هابز (Hobbs) ارتقا دهد. با توجه به این‌که این شخصیت تا فیلم پنجم در فرانچایز حضور نداشت، اما اکنون تصور فرانچایز Fast and Furious بدون او سخت است. هابز یک پلیس بین‌المللی است که ابتدا به دنبال دستگیری دام (Dom) با بازی وین دیزل (Vin Diesel) و افرادش در فیلم پنچم فرانچایز بود و بعد از آن همگی به یک تیم تبدیل شدند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دواین جانسون یک رابطه‌ی منحصر بفردی را با جیسون استاتهام (Jason Stotham) یا شخصیت دکارد شاو (Deckard Shaw) در Fate of the Furious به نمایش گذاشت. یک تیزر در تیتراژ فیلم آماده شده بود که نشان دهد این دو شخصیت در حال آماده شدن جهت یک اسپین آف هستند اما نشان داده نشد. از آن زمان تا کنون تایید شده است که هابز برای فیلم انفرادی خودش ٖآماده می‌شود و شاو نیز بخشی از آن خواهد بود.

جانسون که این روزها بیشتر اوقات سرش شلوغ است، در یک مصاحبه با Entertainment Weekly در مورد احساسش درباره‌ی این مجموعه و شخصیت‌هایش گفت:

این یک فرایند چالش برانگیز بوده است چرا که از همان روز اول که من به بازیگران پیوستم، احساس امیدواری داشتم و می‌خواستم از آن لذت ببرم و یک شخصیتی خلق کنم که مردم دوست داشته باشند و فرانچایز محبوب شود. اما در فرایند ارتقای فرانچایز، من همیشه عقیده داشتم باید شخصیت هایی خلق کنیم که بتوانند به تنهایی زندگی کنند.

درحال حاضر جانسون به تعدادی از ستارگان Fast and Furious در طی تولید Fate of the Furious اشاره کرده است. او در صفحه‌ی اینستاگرامش شخصیت وین دیزل را در طی تولید فیلم معرفی کرد. جانسون برای نقش خودش می‌خواهد تا با بیشترین تمرکز این کار را دهد. وی گفت:

در انتهای روز تنها چیزی که من می‌خواهم این است که یک فیلم عالی برای هواداران بسازم. من هرگز در این کار که مستقیما با فرانچایز در ارتباط است، تسلیم نخواهم شد.

فرانچایز Fast and Furious می‌رود تا با فیلم دهم خودش پایان یابد. اما با توجه به موفقیت‌های بزرگ این فرانچایز، استودیو به دنبال راهی برای ادامه دادن و زنده نگه داشتن آن است. اسپین آف هابز باید توسط مخاطبان سنجیده شود تا مشخص گردد چقدر محبوب خواهد بود. این نکته را نیز باید گفت که هابز احتمالا مشهورترین شخصیت فیلم است و این می‌تواند دلیلی بر جالب بودن آن باشد.

جانسون در حال حاضر بسیار پر کار است و فیلم‌های او مثل Jumanji: Welome To The Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، Skyscraper (آسمان خراش) و Jungle Cruise در شرف اکران هستند. همچنین شایعه شده است که او نقش بلک آدام (Black Adam) را در Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) بازی کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.