تاریخ اکران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو مشخص شد

3 December 2017 - 23:00

تاریخ اکران جدیدترین پروژه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) که فیلمی سینمائی با محوریت جنایت‌های چارلز منسن (Charles Manson) خواهد بود، مشخص و اعلام شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، استودیوی «سونی پیکچرز»، که حقوق این فیلم را اواسط ماه نوامبر میلادی بدست آورد، آن را از روز جمعه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۸ (۹ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده روانه پرده‌های سینماهای جهان خواهد کرد.

تاریخ یاد شده تنها زمان اکران این پروژه مورد انتظار نخواهد بود و مناسبت خاص و مرتبطی نیز دارد. این تاریخ پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت (Sharon Tate) بازیگر و دوستانش توسط افراد چارلز منسن است. منسن فرماندهی فرقه‌ای را بر عهده داشت که مسئول قتل تیت و همراهانش بودند و در ۱۷ نوامبر همان سال دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.

آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی تا به اینجای کار، ماهی خلوت برای سینما محسوب می‌گردد. گرچه دو استودیوی «برادران وارنر» و «یونیورسال» تصمیم دارند تا در اوایل و اواسط این ماه، برخی فیلم‌های بزرگ خود را به اکران درآورند. با این وجود، اقتباس سینمائی آرتمیس فاول (Artemis Fowl) توسط استودیوی «دیزنی» از روز ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ (۹ آگوست ۲۰۱۹) به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

فیلم جدید تارانتینو قرار است که به بررسی حوادث و اتفاقاتی که در سال ۱۹۶۹ میلادی روی داد بپردازد که جریانات مربوط به منسن و پیروانش را نیز شامل می‌شود. فیلم جدید «سونی پیکچرز» هنوز بازیگر مشخصی ندارد اما از افرادی نظیر برد پیت (Brad Pitt)، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و مارگو رابی (Margot Robbie) به عنوان بازیگران احتمالی این پروژه نام برده می‌شود.

این نخستین فیلم تارانتینو خواهد بود که توسط فردی غیر از هاروی واینستین (Harvey Weinstein) اکران خواهد شد. این تهیه‌کننده شهیر هالیوود، به دلیل رسوایی‌های اخیر جنسی خود که عمدتاً تجاوز و سوء استفاده جنسی را شامل می‌شود، از اکثر سمت‌های خود برکنار شده است و دیگر فعالیت سینمائی‌ای نخواهد داشت.

منسن مدتی قبل و در روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) در سن ۸۳ سالگی به مرگ طبیعی از دنیا رفت. وی از سال ۱۹۷۱ میلادی بود که به واسطه اعمال و جنایات خود در زندان کورکوران کالیفرنیا نگه‌داری می‌شد. به گفته وزارت امور خارجه کالیفرنیا، منسن در بیمارستان کرن کالیفرنیا فوت شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.