جیمز فرانکو نقش شل سیلورستاین را در فیلم A Boy Named Shel بازی خواهد کرد

3 December 2017 - 23:59

جیمز فرانکو (James Franco) نقش شل سیلورستاین (Shel Silverstein) را در فیلم زندگی‌نامه‌ای این نویسنده شهیر کتاب کودکان را بازی خواهد کرد. فرانکو علاوه بر ایفای نقش در این فیلم، کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که اقتباسی از کتاب A Boy Named Shel «پسری به نام شل» اثر لیزا روگاک (Lisa Rogak) خواهد بود، بر روی پشت‌پرده نگارش دو کتاب Giving Tree و «جایی که پیاده‌روی به پایان می‌رسد» توسط شل سیلورستاین تمرکز خواهد داشت. فیلمنامه این پروژه را پل ویکنر (Paul Vicknair) و کریس شفر (Chris Shafer) به رشته تحریر در خواهند آورد.

McG و مری ویولا (Mary Viola) از استودیوی Wonderland با مشارکت و همراهی گیگی پریتژر (Gigi Pritzker) و ریچل شین (Rachel Shane) از استودیوی MWM تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت.

فرانکو با همکاری استودیوی Rewona Films و وینس جولیوت (Vince Jolivette) و آدریان آلپروویچ (Adrian Alperovich) از استودیوی MVM هم تهیه‌کنندگان فیلم «پسری به نام شل» خواهند بود. استودیوی MVM بودجه مورد نیاز جهت ساخت این فیلم را تامین خواهد کرد.

فرانکو این روزها با فیلم The Disaster Artist «هنرمند فاجعه» محصول استودیوی A24 به روی پرده‌های سینماها آمده است. این فیلم که توسط خود فرانکو هم کارگردانی شده، یکی از شانس‌های اصلی فصل جوایز امسال محسوب می‌گردد و با واکنش مثبت منتقدان روبرو شده است. علاوه بر این‌ها، گفته می‌شود که فرانکو با استودیوی «فاکس قرن بیستم» نیز برای بازی در نقش مرد چندگانه در جهان سینمائی X-Men «مردان ایکس» به توافق رسیده که البته این خبر هنوز به صورت رسمی تائید نشده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.