فاکس فرآیند تولید فیلم Bohemian Rhapsody را متوقف کرد

3 December 2017 - 23:59

استودیوی «فاکس قرن بیستم»، مراحل تولید فیلم Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» را به دلیل عدم در دسترس بودن غیرمنتظره برایان سینگر (Bryan Singer)، کارگردان این فیلم بیوگرافی، متوقف کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

رامی ملک (Rami Malek) ستاره اصلی این فیلم است که فیلمبرداری آن مدتی است که در لندن آغاز شده است. ملک نقش فردی مرکوری (Freddie Mercury)، خواننده اصلی گروه Queen را در این فیلم بازی می‌کند.

استودیوی «فاکس قرن بیستم» با انتشار بیانیه‌ای خبر از توقف مراحل تولید این فیلم داد و دلیل آن را عدم دسترسی غیرمنتظره به برایان سینگر عنوان کرده است.

بنابر گفته‌های منابع خبری وبسایت هالیوود ریپورتر، سینگر پس از تعطیلات شکرگزاری از بازگشت به محل فیلمبرداری این پروژه خودداری کرده است. اینطور که پیداست، تهیه‌کنندگان از این وضع به شدت ناراحت هستند و به جایگزین کردن فرد دیگری به جای سینگر جهت ادامه تولید این پروژه می‌اندیشند.

نماینده سینگر با فرستادن بیانیه‌ای به BBC اعلام کرده که عدم حضور سینگر در روند تولید این فیلم به دلیل مسائل سلامتی او و خانواده‌اش است. با این وجود، برخی منابع اظهار داشتند که فیلمبرداری فیلم «حماسه کولی» اصلاً کار آسانی نبوده و با مشکلات متعددی همراه بوده است. به طور مثال، گفته می‌شود که ستارگان و تهیه‌کنندگان این فیلم اصلاً از رفتار و نحوه برخورد سینگر راضی نیستند.

این برای نخستین بار نیست که سینگر از حضور در محل فیلمبرداری یک فیلم امتناع می‌کند. وی پیش از این نیز برای مدتی پروسه تولید X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» و Superman Returns «سوپرمن بازمی‌گردد» را ترک کرده بود.

فیلم «حماسه کولی» برای اکران در تاریخ سه‌شنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.