بازیگر نقش اول زن فیلم اقتباسی پوکمون مشخص شد

4 December 2017 - 09:15

سرانجام تیم سازنده‌ی فیلم لایو-اکشن پوکمون (Pokémon movie) توانستند شخصیت مناسب برای بازی در شخصیت اصلی خانوم در این فیلم را پیدا کنند، این بازیگر کسی نیست جز بازیگر جوانی که مدت کوتاهی است به عرصه فیلم و سریال آمده و کاترین نیوتون (Kathryn Newton) نام دارد. برخی ممکن است او را به‌خاطر بازی در سریال Supernatural بشناسند. او از اوایل سال‌‌های بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ شروع به بازی در فیلم و سریال‌‌های متعددی کرده است. می‌توان گفت که از سال گذشته کار او در حرفه بازیگری به طور جدی شروع شد، اگرچه قبل از آن در سریال‌‌هایی همچون Big Little Lies (در نقش Abigail Carlson) و سریال Supernatural بازی کرده بود. او همچنین در کارنامه‌‌ی بازیگری خود، در دو فیلم موفق Lady Bird و Three Billboards Outside بازی کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد که مراحل پیش‌ساخت فیلم Detective Pikachu با سرعت هر‌ چه تمام‌تر در حال انجام است. استودیو Legendary اخیرا اعلام کرده است که نقش اول مرد این فیلم را ستاره‌ی فیلم The Get Down جاستیس اسمیت (Justice Smith) بازی خواهد کرد اما هنوز معلوم نیست که او دقیقا در نقش کدام شخصیت بازی خواهد کرد، اینطور که به‌نظر می‌رسد او در نقش Ash Ketchum که شخصیت اصلی مانگا و انیمه بود، بازی نخواهد کرد و داستان کلا در حول ماجرای بازی Great Detective Pikachu است و اسمیت ممکن است در نقش Tim Goodman بازی کند که با کاراگاه پیگاچو دوست خواهد شد.

به نقل از Variety، کاترین نیوتون در حال مذاکره‌ برای بازی در فیلم لایو-اکشن پوکمون است. به جز حضور اسمیت و اینکه قرار است اسمیت در این فیلم بازی کند خبر خاصی منتشر نشده است. در بازی Great Detective Pikachu داستان پیکاچو و Tim Goodman از آنجایی شروع می‌شود که آن دو به حل مشکلی میپردازند که در آن Aipom (یکی از پوکمون‌‌ها) شیطنتی در شهر انجام می‌دهد و جواهر یک دختر را می‌دزدد، این احتمال نیز می‌رود که نیوتون در نقش آن دختر بازی کند، اما با توجه به درخشش‌‌های نیوتون در کارش اینطور به نظر می‌رشد که در داستان فیلم تغییری ایجاد کنند تا او در کنار اسمیت نقش مکملی را برعهده داشته باشد.

با مشخص شدن بازیگران این فیلم، دیگر همه چیز برای ساخت فیلم اقتباسی و لایو-اکشن پوکمون آماده خواهد بود. راب لترمن (Rob Letterman) تهیه‌کنندگی فیلم Detective Pikachu را برعهده دارد، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) در کنار الکس هیرچ (Alex Hirsch) نیز فیلم‌نامه این فیلم را می‌نویسد. کمپانی Universal Pictures، نیز مانند همیشه در کنار استودیو Legendary است و به توزیع فیلم در خارج از کشور ژاپن می‌پردازد،‌این درحالی است که Toho  مسئول توزیع فیلم در ژاپن است. هنوز هیچ تاریخ رسمی برای عرضه این فیلم مشخص نشده است، اما با این سرعتی که روند ساخت این فیلم پیش می‌رود به نظر می‌رسد که خبر‌‌هایی به زودی در دسترس قرار بگیرد.

در حال حاظر نیوتون به جز بازی در سریال Supernatural مشغول نقش‌آفرینی در مینی‌سریال Little Women است که قرار است به زودی عرضه شود. نیوتون هم‌چنین در حال آمده شدن برای ایفای نقش در نمایش کوتاه Ben is Back است که در کنار جولیا رابرتز (Julia Roberts) بازی خواهد کرد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.