ریان جانسون مشتاق است تا از سه‌گانه‌ی جدیدش«بدون محدودیت» حرف بزند!

4 December 2017 - 17:44

ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردان Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در مورد سه گانه‌ی جدیدش صحبت کرد و توضیح داد که چرا او بسیار مشتاق است تا داستان‌هایی از کهکشان‌هایی دور را در فیلم وارد کند. این اولین حضور جانسون در فرانچایز است که در همین ماه به روی پرده‌ی سینما می‌رود و هواداران از دیدن قسمت بعدی این فرانچایز شگفت‌ زده خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم آمده است تا بازی را در این فرانچایز تغییر دهد و داستان را تیره‌تر کند و شخصیت‌های مورد علاقه‌ی ما را در بوته‌ی آزمایش قرار دهد و آن‌ها را در مصاف با اهریمن‌های های متجاوز قرار می‌دهد تا بتوانند کنترل کهکشان را به دست بگیرند. اما این آخرین باری نیست که جانسون را در دنیای جنگ ستارگان می‌بینیم. اوایل ماه گذشته لوکاس فیلم (استودیوی تولید کننده‌ی جنگ ستارگان) اعلام کرد جانسون در حال ایجاد یک سه گانه‌ی جدید از Star Wars است که شامل شخصیت‌های اصلی و تازه وارد از گوشه کنار کهکشان که تا به حال دیده نشده‌اند است. در حالی که سه گانه‌ی جانسون تا سال ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد، اما هواداران همچنان متعجب از آن هستند که فرانچایز جنگ ستارگان چه شخصیت‌هایی را نشان خواهد داد.

در یک مصاحبه با IGN، جانسون با هیجان زیادی از داستان جنگ ستارگان بدون هیچ محدودیتی صحبت کرد و گفت که چرا لوکاس فیلم به او این شانس را داده است که سه گانه‌ی خودش را بسازد. همکاری بین او و لوکاس فیلم و همچنین رئیس این استودیو یعنی کثلین کندی (Kathleen Kennedy) برای جانسون شگفت‌ انگیز است و باب ایگر (Bob Iger) مدیر اجرایی دیزنی نیز در این مورد گفت این شانسی است که جانسون دارد. خود جانسون در این رابطه گفت:

اکنون در جهان کاملا آزادی وجود دارد. چیزی که برای من شگفت‌انگیز بود، این بود که به مکان‌های جدید سر بزنم و افراد جدید را ببینم. بیایید یک داستان در طی سه فیلم داشته باشیم که هیچ محدودیتی نداشته باشد. این خیلی شگفت انگیز است. همه‌ی ما اوقات خوبی در کار با یکدیگر داشتیم. من می‌دانم این برای ما بخش بزرگی از کار بود. ما به پایان رسیدیم و کثی کندی و باب ایگر و الان هورن (Alan Horn) و الان برک‌من (Alan Berkman) و همه و همه از این‌که به پایان کار رسیدیم ناراحت بودند. بنابراین به فکر این بودیم که راهی پیدا کنیم که بتوانیم با هم کار را ادامه بدهیم. این همان زمانی بود که ایده‌ی یک سه گانه‌ی جدید با یک داستان جدید به ذهن من رسید. این واقعا برایم هیجان انگیز بود.

با توجه با اینکه جانسون شانس این را دارد که سه گانه‌ی خودش را بسارد و با ایگر و کندی باز هم همکاری داشته باشد، نوید این را می‌دهد که Last Jedi یک فیلم فوق‌العاده خواهد بود. این فیلم همچنین برای ما از این جهت جالب توجه خواهد بود که ببینیم جانسون چه برنامه‌ای برای سه گانه‌اش دارد. چرا که اکنون او آزادی بیشتری دارد و می‌تواند شخصیت‌های جدیدی وارد داستان کند.

هنگامی که جانسون از داستان Star Wars حرف می‌زند ما نمی‌دانیم که دقیقا فیلم در کجا اتفاق خواهد افتاد. اما با توجه به این‌که می‌دانیم فیلم در گوشه‌ای از کهکشان که هرگز کشف نشده است اتفاق می‌افتد،‌ می‌توان گمانه‌زنی کرد که فیلم می‌تواند در منطقه‌ای وحشی یا در جمهوری سابق اتفاق بیوفتد. اگرچه هواداران باید تا قسمت نهم جنگ ستارگان منتظر باشند تا جزئیات جدیدی از این سه گانه منتشر گردد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.