تاریخ آغاز مراحل تولید فیلم Gambit به تعویق افتاد

4 December 2017 - 19:00

تولید فیلم Gambit «گمبیت» یک ماه به تعویق افتاده و قرار است که از ماه مارس سال آینده میلادی مقابل دوربین رود. گرچه استودیوی «فاکس قرن بیستم» در حال مذاکره با استودیوهای دیگر جهت فروش بخش فیلم و تلویزیون خود است، اما آن‌ها پروژه‌های متعددی را هم در دست ساخت دارند و مراحل تولیدشان را دنبال می‌کنند؛ یکی از این پروژه‌ها، فیلم «گمبیت»، نسخه فرعی از جهان سینمائی X-Men «مردان ایکس» است که فرآیند تولید طولانی‌ای را پشت سر گذاشته است. چنینگ تیتوم (Channing Tatum) ستاره این فیلم خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گور وربینسکی (Gore Verbinski) آخرین فردی است که برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده است و شنیده‌ها حکایت از حضور لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) به عنوان بازیگر نقش اصلی زن فیلم «گمبیت» دارند. بی‌شک این خبر نشانه‌های خوبی برای طرفداران این فیلم خواهد بود که مدت زمان زیادی را در انتظار ساخت آن هستند.

طبق گزارش Omega Underground، مراحل ساخت و تولید فیلم «گمبیت» با تاخیری کوتاه مدت مواجه شده است. با تاخیر یک ماه تولید این فیلم، برنامه‌ریزی‌های ساخت آن هم با تغییر مواجه شده و قرار است که فیلمبرداری آن از ماه مارس آغاز و تا ماه آگوست ادامه یابد. با این وجود، پیش‌بینی نمی‌شود که اکران این فیلم که برای ماه فوریه ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده، تغییری یابد.

بی‌شک این تاخیر زمان بیشتری به «فاکس قرن بیستم» برای تکمیل تیم تولید این فیلم خواهد داد. پیش از این اعلام شده بود که جس گونچور (Jess Gonchor)، همکار برادران کوئن، به عنوان طراح تولید به این پروژه پیوسته است. همچنین جنی بیوان (Jenny Beavan) برنده جایزه اسکار نیز برای طراحی لباس این فیلم انتخاب شده است. علاوه بر این، وربیسنکی بار دیگر با بوجان بازلی (Bojan Bazelli)، فیلمبردار فیلم‌ The Lone Ranger «رنجر تنها» که او ساختش را بر عهده داشت، برای فیلمبرداری این پروژه همکاری خواهد کرد.

علاوه بر مطرح شدن شایعات حضور لیزی کاپلان در این فیلم، از دنیل کریگ (Daniel Craig) نیز برای بازی در نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم یاد می‌شود. گفته می‌شد که کریگ برای بازی در نقش آقای سینستر در نظر گرفته شده است. با این حال، منابع جدید مدعی شده‌اند که کاندرا (Candra) به عنوان شخصیت شرور جدید فیلم «گمبیت» انتخاب شده است. باید دید که در نهایت تصمیم سازندگان در این باره چه خواهد بود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.