حضور یک قهرمان دیگر در Avengers 4 تایید شد

4 December 2017 - 18:15

نخستین تریلر برای فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) در همین هفته منتشر شد و به هواداران جزئیاتی جدید از بزرگترین فیلم مارول ارائه کرد. به دنبال بزرگترین گردآوری شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول به روی صحنه‌ی سینما، جو و آنتونی روسو‌  کارگردانان این فیلم و همچنین دنباله‌ی بدون عنوان آن یعنی Avengers 4، این شخصیت‌ها را در مقابل تانوس (Thanos) و در جنگی عظیم با وی قرار دادند تا سرنوشت دنیا را رقم بزنند. بنابراین شخصیت‌های مورد علاقه‌ی ما با چالشی بزرگ مواجه‌اند و هر کدام که جان سالم به در ببرند در Avengers 4 دیده خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات خبر با سینما گیمفا همراه باشید. ( ممکن است ادامه‌ی مطلب حاوی مقداری اسپویل برای این فیلم باشد)

تعدادی از شخصیت‌های اصلی مارول، باید پس از Infinity War از بین بروند و تعجب آور نیست که تاریخ انقضای عده‌ای از ابر قهرمان‌ها به پایان برسد. از طرفی ما می‌دانیم که عده‌ی انگشت شماری از شخصیت‌ها مثل مرد آهنی (Iron Man)، کاپیتان آمریکا (Captain America) و هالک (Hulk) در فیلم چهارم حضور خواهند داشت. بری لارسن (Brie Larson) در نقش کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز اخیرا تایید شد که در این دنباله حضور خواهد داشت و اکنون یک فرد دیگر اضافه شده است: الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) .

این بازیگر که نقش اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) را بازی می‌کند، در آخرین استوری خودش در اینستاگرام عکسی از یک کبودی که در حین فیلم‌برداری Avengers 4 اتفاق افتاده است را منتشر کرده است. اولسن تصویر را با عنوان: اسکارلت ویچ دیروز پرواز کرد و کبود شد منتشر کرده است.

البته، کاملا امکان دارد که شخصیت‌های بیشتری در Avengers 4 کشته شوند که اکنون در حال فیلم‌برداری برای اکران در سال ۲۰۱۹ است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.