نت‌فلیکس ساخت فصل ششم سریال House of Cards را تأیید کرد

5 December 2017 - 13:23

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و سیاست‌گذاری‌های پشت پرده، سرانجام نت‌فلیکس تأیید کرد که سریال House of Cards «خانه پوشالی» با فصل ششم و پایانی بازخواهد گشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جهان هالیوود با موج اخیر رسوایی‌های جنسی بر علیه برخی از بزرگ‌ترین نام‌هایش به لرزه درآمده است و از میان آن‌هایی که در خطِ آتش‌اند، نام نقش اصلی سریال «خانه پوشالی»، یعنی کوین اسپیسی (Kevin Spacey) به چشم می‌خورد. اتهامات علیه کوین اسپیسی توسط آنتونی رپ (Anthony Rapp) بازیگر فیلم Star Trek: Discovery «سفر ستاره‌ای: اکتشاف» مطرح شد که به برکناریِ نمایشیِ اسپیسی از فصل ششم پس از تنها چند قسمت فیلمبرداری انجامید. بعدتر اعلام شد که سریال می‌تواند بدون حضور این بازیگر ادامه یابد که همچنان به معنای وقفه‌ای نامشخص بود. عوامل و طرفداران این سریال امید داشتند که تولید این مجموعه به زودی از سر گرفته شود و به نظر می‌رسد که دعاهای ما پاسخ داده شده است.

تد ساراندوس (Ted Sarandos) مدیر بخش تولید محتوای شرکت نت‌فلیکس در کنفرانس رسانه و ارتباطات یوبی‌اس (UBS) تأیید کرد که ساخت فصل ششم سریال «خانه پوشالی» ادامه خواهد یافت:

من اکنون می‌توانم خبرهایی را به شما منتقل کنم، زیرا ما مشغول آماده‌سازی مقدمات ساخت فصل ششم «خانه پوشالی» بوده‌ایم. فصل ششم، هشت قسمت خواهد داشت، ساخت آن اوایل ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و کوین اسپیسی در آن حضور نخواهد داشت.

اگرچه آغاز فیلمبرداری در اوایل سال ۲۰۱۸ کمی ما را در انتظار نگه می‌دارد اما دست‌کم ساراندوس مسیری که سریال «خانه پوشالی» طی خواهد کرد را برای‌مان مشخص کرد. او ضمن تأیید گمانه‌زنی‌ها مبتنی بر این‌که رابین رایت (Robin Wright) نقش اصلی سریال خواهد شد به شوخی گفته که مجموعه در نهایت به مسیرِ طبیعی خود برگشته است:

رابین رایت ستاره‌ی سریال خواهد بود. و ما برای رساندن سریال به بستاری مشخص برای طرفداران شدیدا هیجان‌زده هستیم.

فصل ششم در تاریخ ۳ نوامبر متوقف شد و این وقفه تا ۲۳ نوامبر ادامه پیدا کرد. نکته‌ی مهم این است که غالب فصل ششم پیش از مطرح شدن اتهامات علیه اسپیسی نوشته شد و سوال بزرگ این بود (و هنوز هم هست) که آیا ماجرای آندروودهای فاسد را می‌توان بدون حضور یکی از آن‌ها به سرانجامی رساند.

راه‌های زیادی برای ادامه دادن سریال «خانه پوشالی» بدون حضور کوین اسپیسی وجود دارد. وقتی به عقب و مجموعه‌ی تحسین‌شده‌ی شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) در دهه‌ی نود نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که با وجود تفاوت اسامی، فصل پایانی غالبا بر همسر فرانک تمرکز دارد. از آن‌جایی که تجسمِ کاراکتر کلر توسط رابین رایت به همان اندازه‌ی شوهرِ جنایت‌کارش محبوب شده است، انتظار می‌رود در فصل ششم سریال با محوریت او پیش برود که احتمالا مرگ فرانک را نظاره می‌کند. از آن‌جایی که سریال «خانه پوشالی» افتخار اولین مجموعه‌ی نت‌فلیکس را یدک می‌کشد نمونه‌ای برای گنجینه‌ی سریال‌های ارزشمند این غول رسانه‌ای است. به عنوان یکی از بهترین سریال‌های این شبکه، بهتر است «خانه پوشالی» در سال ۲۰۱۸ با شرافت به پایان برسد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.