زکری لی‌وای فکر می‌کند که فیلم Shazam! می‌تواند مانند فیلم Guardians of the Galaxy باشد

6 December 2017 - 10:54

جدیدترین ستاره فیلم‌های دی‌سی (DC)، یعنی زکری لی‌وای (Zachary Levi) فکر می‌کند که فیلم Shazam! «شزم!» همان تاثیری را بر جهان فیلم‌های استودیو دی‌سی دارد که فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبابان کهکشان» بر روی جهان سینمایی استودیو مارول (Marvel Cinematic Universe) گذاشت. استودیو برادران وارنر (Warner Bros) در حال حاضر، درحال بررسی گزینه‌هایی است که برای آینده‌ی جهان دی‌سی بعد از فیلم Justice League «لیگ عدالت» در سر دارد؛ جدا از فیلم Aquaman «آکوآمن»، فیلم Shazam! پروژه‌ی دیگری است که از انتشار آن مطمئن هستیم. هر دو این فیلم‌ها قرار است تا در طی سال آینده منتشر شوند و هر دو در مراحل نهایی پیش‌تولید قبل از شروع فیلم‌برداری در اوایل سال آینده هستند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اطلاعات اخیری که درباره‌ی فیلم Shazam! منتشر شده‌اند، اطلاعاتی هستند که طرفداران این فیلم مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار آنان هستند؛ این اطلاعات منتشر شده مربوط به معرفی بازیگران این فیلم است. اولین خبری که منتشر شد، تایید کرد که لی‌وای قرار است تا نقش اصلی این فیلم را برعهده بگیرد، عاشر انجل (Asher Angel) نیز قرار است تا نقش مکمل نقش اصلی، یعنی نقش شخصیت بیلی بتسون (Billy Batson) را ایفا کند. شخصیت شزم هنوز شخصیت ناشناخته‌ای است و فیلم Shazam! نیز ساختار خیلی متفاوتی نسبت به فیلم‌های قبلی دی‌سی دارد؛ به همین دلیل است که لی‌وای فکر می‌کند این فیلم ممکن است مانند فیلم Guardians of the Galaxy برای استودیوی دی‌سی باشد.

لی‌وای آخر این هفته در جشنواره‌ی طرفداران قهرمانان و تبهکاران (Heroes & Villains Fan Fest) در سن خوزه (San Jose) کالیفرنیا حضور پیدا کرد و درباره‌ی نقش ابرقهرمانی بعدی خودش به گفت و گو پرداخت. در این بین، او فیلم مخصوص شخصیت شزم را با فرانچایزی مقایسه کرد که به عنوان بزرگ‌ترین ریسک استودیو مارول (به‌خاطر ناشناخته بودن شخصیت‌های این فیلم) تلقی می‌شود و جیمز گان (James Gunn) توانست با کارگردانی خودش آن فیلم را به یک موفقیت بزرگ برای استودیو مارول، تبدیل کند. لی‌وای باور دارد که فیلم Shazam! می‌تواند تاثیری مانند اثرگذاری فیلم Guardians of the Galaxy برای استودیوی دی‌سی داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید بخشی از سخنان لی‌وای در طی جشنواره‌ی طرفداران قهرمانان و تبهکاران را بخوانید:

جیمز گان و دیگر عوامل سازنده‌ی همراهش؛ توانستند به این فیلم شوخ‌طبعی و جذابیت‌های دیگری اضافه کنند و من فکر می‌کنم که این فیلم مانند یک اسب سیاه بود که همه تماشاگرانش را در طوفانش درگیر کرد و همچنین من فکر می‌کنم که فیلم Shazam نیز این قابلیت و قدرت را دارد، زیرا Shazam برای تمامی اهداف قبلی ساخته نشده‌است؛ این فیلم مانند فیلم Superman «سوپرمن» نیست، مانند فیلم Batman «بتمن» نیست، مانند فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» نیست، به طور کلی این فیلم چیزی نیست که بیشتر مردم انتظار آن‌را داشته باشند.

در ادامه نیز می‌توانید پیام منتشر شده در فضای مجازی درباره‌ی صحبت‌های لی‌وای را نیز بخوانید:

“من فکر می‌کنم فیلم Shazam! می‌تواند این کار را انجام بدهد” زکری لی‌وای فکر می‌کند که فیلم Shazam! می‌تواند مانند فیلم Guardians of the Galaxy باشد.

فیلم Shazam! می‌تواند کمک کند تا دنیای فیلم‌های دی‌سی حالت عرفانی بیشتری پیدا کند، همان‌طور که فیلم Guardians of the Galaxy توانست پای جهان سینمایی مارول را به کیهان بکشاند، ولی درعین حال مقایسه‌ای که توسط لی‌وای انجام شد بیشتر به ساختار این دو فیلم اشاره داشت. فیلم‌های استودیو مارول (جدا از فیلم‌های سطح بالا یا پایین) همیشه نشاط بیشتری داشته است و بیشتر در بین خانواده‌ها محبوب بوده است، ولی فیلم‌های دی‌سی همیشه رویکرد تاریک‌تری به خودش گرفته است و مانند فیلم‌‌های مارول مورد پذیرش تمام اقشار قرار نگرفته است. کارگردان فیلم Shazam!، یعنی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sanderg) گفته است که فیلمی که او می‌سازد قرار است تا پرنشاط ترین فیلم کمپانی دی‌سی باشد، همانطور که فیلم‌های Guardians of the Galaxy استانداردهای قبلی جهان سینمایی مارول را کاملا در یک دنیای کمدی فروبرد.

جنبه دیگر این موضوع این است که چگونه فیلم Shazam! قرار است تا اولین تلاش کمپانی دی‌سی برای معرفی شخصیت‌های نقش اولی باشد که تا کنون کمتر شناخته‌شده هستند. کمپانی دی‌سی تاکنون همیشه متکی به شخصیت‌های بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز بود و پس از این نیز تصمیم گرفت تا بر روی شخصیت جیسون موموآ (Jason Momoa)، یعنی شخصیت آکوآمن بعد از اولین حضورش در فیلم Justice League، تمرکز کند. با توجه به شخصیت فیلم Shazam! می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در آینده با شخصیت‌های بیشتری آشنا شویم که نام معروفی ندارند و برای‌مان چندان شناخته شده نیستند.

مشارکت در این‌گونه قلمروها، می‌تواند به نفع کمپانی دی‌سی باشد، همانطور که ساختار این فیلم‌ها را بیشتر به سمت فیلم Wonder Woman می‌کشاند؛ ولی باید توجه کرد که این‌بار هیچ پیش‌بینی درباره‌ی چگونه به‌وجود آمدن و چگونه به تصویر کشیده شدن شخصیت‌های این فیلم وجود ندارد. شخصیت ترینیتی (Trinity) مربوط به کمپانی دی‌سی، تقریبا شناخته شده است و تجربیات گوناگونی در موقعیت‌های مختلف داشته است؛ ولی نمی‌شود همین حرف را نیز برای شخصیت شزم و خیلی از شخصیت‌های دیگر دی‌سی گفت. به هر حال فقط زمان می‌تواند به ما ثابت کند که آیا فیلم Shazam! موفق به انجام این‌کار خواهد شد یا خیر و آیا این فیلم می‌تواند به یکی از آثار موفق دی‌سی تبدیل شود یا خیر.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.