سریال The Defenders در شبکه‌ی نتفلیکس باقی می‌ماند

6 December 2017 - 20:00

اطلاعیه سرویس استریم دیزنی (Disney streaming service)، سؤالات زیادی را در حوزه‌ی برنامه‌های تلوزیونی برانگیخته است؛ این سؤالات شامل سؤالاتی از قبیل این می‌شوند که سریال‌های استودیو مارول (Marvel) نیز مانند دیگر فیلم‌های این استودیو از شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) خارج خواهند شد یا خیر؟ درحال حاضر با استناد به سخنان رئیس شبکه‌ی نتفلیکس، یعنی تد ساراندوس (Ted Sarandos)، به نظر می‌رسد که سریال The Defenders «مدافعان» قرار است تا در خانه‌‌ی اصلی خودش باقی بماند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سرویس استریم کمپانی دیزنی برای سال ۲۰۱۹ تایید شد و تا کنون می‌دانیم که این سرویس استریم شامل سریال Star Wars «جنگ ستارگان» و همچنین پروژه‌های تلوزیونی بعدی استودیو مارول می‌شود؛ این اتفاق خیلی‌ها را شگفت‌زده کرده است که آیا سریال‌هایی مانند Daredevil «دردویل»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، Luke Cage «لوک کیج»، Iron Fist «مشت آهنین»، The Punisher «مجازات کننده»، و همچنین سریال The Defenders، شبکه‌ی نتفلیکس را ترک خواهند کرد یا خیر. استودیو مارول اعلام کرده است که فیلم‌های این استودیو قرار است تا در استریم سرویس دیزنی (که هنوز نامی برایش انتخاب نشده است) قرار گیرد، ولی رئیس شبکه‌ی نتفلیکس یا همان تد ساراندوس در طی کنفرانس جهانی رسانه و ارتباطات یو‌بی‌اس (UBS Global Media and Communication Conference) به طور ضمنی اعلام کرد که این قضیه ممکن است برای سریال‌های استودیو مارول صدق نکند؛ با استناد به گزارشات پایگاه هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter).

شما در ادامه می‌توانید بخشی از سخنان تد ساراندوس را بخوانید:

ساندروس در بخش از مصاحبه‌اش گفت: “آن‌ها مارک‌های بسیار خوبی را برای خودشان ساخته‌اند” و سپس به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها کنترل کامل سریال‌های استودیو مارول را در دست ندارند و او افزود “سریال‌های مارول به‌صورت انحصاری مخصوص آنان نیست… نتفلیکس سریال The Defenders را دارد”.

شکاف بین پروژه‌های سینمایی و تلوزیونی استودیو مارول، همیشه به‌طور ویژه‌ای بی‌نظم بوده است، ولی هیچ‌کدام از سریال‌های نتفلیکس به نظر نمی‌رسد که با توجه به ساختار آن‌ها با کمپانی دیزنی سازگار باشند. همچنین شایان ذکر است که برنامه‌ی انتشار آینده‌ی این سریال‌ها، هیچ‌کدام به غیر از فصل دوم سریال Iron Fist علنی نشده است؛ فصل دوم سریال Iron Fist قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. همچنین سریال Runaways «فراری‌ها»ی مارول نیز اخیرا در شبکه‌ی هولو (Hulu) منتشر شده است که بخش کوچکی از سهام آن مربوط به کمپانی دیزنی است.

ما احتمالا در طی سال آینده اخبار بیشتری درباره‌ی سریال‌های تلوزیونی مارول در استریم سرویس دیزنی خواهیم شنید؛ ولی برای الان مطمئنیم که موقعیت سریال The Defenders امن است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.