پتی جنکینز می‌گوید زن شگفت‌انگیز ۲ داستان عاشقانه فوق‌العاده‌ای دارد

6 December 2017 - 19:14

پتی جنکینز (Patty Jenkins) می‌گوید ۲ Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز ۲) داستان عاشقانه‌ی فوق‌العاده‌ای دارد. هنوز راه زیادی مانده تا دایانا در دومین سولوی خود ظاهر شود اما با توجه به موفقیت فیلم اصلی در تابستان گذشته، پیش‌بینی‌ها در مورد فیلم بعدی گل گادوت (Gal Gadot) در نقش شاهزاده‌ی تمیسیرا طی چند ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است. اطلاعات رسمی پیرامون ماجراجویی بعدی او ممکن است نامعلوم باشد اما شایعات زیادی مبنی بر حضور او در این فیلم وجود دارند. این‌بار داستان در جنگ سرد به وقوع می‌پیوندد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از گذشت چندین هفته از مذاکرات قراردادی، سرانجام قرار شد جنکینز این دنباله را کارگردانی کند، خبری که او را یکی از کارگردانانی می‌کند که دستمزدش بسیار بالاست. در این زمان، با توجه به خلاقیت او برای به تصویر کشیدن گل در قالب یک نقش جدید برای فرنچایز فیلم‌های دی سی، یک ریال هم برای این کارگردان‌ ارزشمند است. تاریخ تولید زن شگفت‌انگیز ۲ برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است درحالی‌که نوامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

جنکینز بدون اعلام اینکه چه برنامه‌ای برای فیلم بعدی دایانا دارد، اطلاعاتی درباره ساختار روایی آن منتشر کرده که او و تیمش برای زن شگفت‌انگیز ۲ درنظر گرفته‌اند. جنکینز ۴۶ ساله در مصاحبه با سایت خبری Variety درباره‌ی پیشنهادات قبلی گادوت پیرامون جستجوی ارزش‌های اصلی دایانا صحبت کرد که بهترین مورد برای اوست:

هنوز ارزش‌های دیگه‌ای از این شخصیت باقی مانده‌اند و فرمول مشابهی برای ساخت فیلمی عالی و جذاب وجود دارد که سرانجام در سومین بخش به موضوع بزرگی تبدیل میشه و تجربه‌ی بزرگیه که باعث میشه درخشش و برجستگی بیشتری در این فیلم رخ بدهد. چون این فرمولی است که واقعا دوست دارم و ایده‌ی بردن افراد به سفری جالب و خوب رو دوست دارم. چون اون زن شگفت‌انگیزه و حالا اینجاست و کاملا رشد کرده و از اولش همه چیز جالب و خوب بود و از اولش هم حضور قهرمانانه‌ای داشت و داستان فیلم قراره باز عاشقانه و جالب باشه و دوتا شخصیت جدید و باورنکردنی که من واقعا بخاطرشون هیجان‌زده شدم و متفاوت‌تر از فیلم قبلی هستند رو شاهد خواهیم بود.

اینکه جنکینز به فرمولی که برای فیلم اولش استفاده کرده چسبیده، درست است. فیلم اول از نظر فروش و نقد بسیار موفق بود. در میان فیلم‌های دنیای دی سی این فیلم یکی از بهترین فیلم‌هایی است که رویای برادران وارنر را برای ساخت مجموعه فیلم متصل به هم به واقعیت تبدیل کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.