تیزر جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر شد

7 December 2017 - 15:00

استودیو Universal Pictures تریلر دیگری از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به نمایش گذاشت. شما می‌توانید این تریلری که به نمایش‌ گذاشته‌ شده است را در انتهای متن مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کلماتی هم‌چون شگفتی، ماجراجویی و هیجان را می‌توان هم‌معنی و مترادف یکی از فرانچایز‌های مشهور و محبوب تاریخ سینما دانست و بازگشت دوباره‌ی شخصیت‌های محبوب و دیدن عکس‌های متحرک از آن‌ها در کنار هیبت و ترسی بیش‌تر از آنچه در گذشته بوده است، به دنیای Jurassic World: Fallen Kingdom خوش آمدید.

کریس پرت (Chris Pratt)، برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، جیمز کرامول (James Cromwell)، تد لوین (Ted Levine)، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، جرالدین چاپلین (Geraldine Chaplin)، دنیلا پیندا (Daniella Pineda)، توبی جونز (Toby Jones)، راف اسپال (Rafe Spall)، بیدی ونگ (BD Wong) و جف گلدبلام (Jeff Goldblum) کسانی هستند که در این فیلم نقش‌‌آفرینی خواهند کرد، استیون اسپیلبرگ‌ (Steven Spielberg) و کالین ترورو (Colin Trevorrow) نیز کدیران اجرایی هستند.

این فیلم توسط جی.ای. بایونا (J.A. Bayona) کارگردانی شده است و نویسنده این فیلم، کارگردان قسمت اول این مجموعه است، تروروو، و در کنار او درک کونولی (Derek Connolly) نیز همکاری دارد. فرانک مارشال (Frank Marshall) و پات کرولی (Pat Crowley) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و بلن آتینزا (Belén Atienza) نیز به تیم تهیه‌کنندگی پیوسته است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ ۲۲ ژوئن سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.