پوستر فیلم The New Mutants وحشت را در این فیلم نشان می‌دهد

7 December 2017 - 10:19

پوستر فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید) که اولین فیلم از سه‌گانه ترسناک X-Men است، تاکید بر این دارد که این فیلم با ابرقهرمانانش بسیار ترسناک است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با این فیلم، کمپانی فاکس فیلم‌های ابرقهرمانان را وارد ژانر وحشت می‌کند همان کاری که با ژانر کمدی دارای محدودیت (Deadpool) و همچنین ژانر وسترن (Logan) کرده است. جاش بوون (Josh Boone) کارگردان فیلم The Fault in Our Stars قبلا گفته بود که جهش یافته‌های جدید “فیلم بسیار ترسناکی است که در دنیای مردان ایکس به وقوع می‌پیوندد” در حالی‌که استیسی اسنیدر (Stacey Snider) این فیلم‌ را بصورت “فیلم خانه‌ی تسخیر شده” توصیف کرده است.

بازیگران این فیلم که ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد شد عبارتند از؛ آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش ماگیک، میسی ویلیامز (Maisie Williams) در نقش ولفزبان، چارلی هیتن (Charlie Heaton) در نقش کاننبال و بلو هانت (Blu Hunt) در نقش دنیل مون‌استار، هنری زاگا (Henry Zaga) در نقش سان‌اسپات و آلیس براگا (Alice Braga) در نقش دکتر سیسیلیا ریز. موجودی که چهره‌اش را تغییر می‌دهد، وارلاک، نیز بعنوان موجود CGI در این فیلم ظاهر می‌شود.

جهش یافته‌های جدید از مجموعه کتاب‌های کامیک با همین نام اقتباس شده که وقایع آن در سال ۱۹۸۲ رخ می‌دهد. این فیلم که توسط کریس کلرمونت (Chris Claremont) و باب مک‌لود (Bob McLeod) ساخته شده، به دنبال گروهی از جهش یافته‌های نوجوان است که قهرمانان دنیای مارول می‌باشند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید این پوستر را در قسمت زیر مشاهده کنید:


منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.