دلیل جدید برای عدم نمایش | «عصبانی نیستم» باز هم اکران نمی‌شود

5 December 2017 - 22:00

در حالی که پیش از این حواشی بسیار زیادی برای ثبت قرارداد نمایش دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغال‌های دوست داشتنی» به وجود آمده بود، قرارداد اکران فیلم رفع توقیف شده رضا درمیشیان دو روز پیش در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و قرار شد «عصبانی نیستم» از ۲۹ آذر در سینماهای کشور به نمایش درآید. اما امروز علی سرتیپی مدیرعامل «فیلمیران» در مصاحبه‌ای از به تعویق افتادن اکران «عصبانی نیستم» خبر داد تا باز هم بحث عدم نمایش فیلم‌های توقیفی در سینماهای کشور قوت بگیرد.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» به ایسنا گفت:

«با وجود آمادگی برای اکران فیلم طبق قرارداد منعقد شده در شورای صنفی نمایش اما به دلیل تراکم فیلم‌ها، تصمیم گرفتیم فیلم در تاریخ دیگری به جز ۲۹ آذر ماه اکران شود، لذا با هماهنگی اداره کل سینمای حرفه‎‌ای و شورای صنفی نمایش، تصمیم به تعویق اکران «عصبانی نیستم» گرفتیم.»

پیش از این غلامرضا موسوی تهیه‌کننده پیشکسوت سینمای ایران اعلام کرده بود که دفتر سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی، مجوزهای لازم برای نمایش فیلم‌های رفع توقیف شده را نمی‌دهد. اما دو روز پیش بالاخره قرارداد اکران «عصبانی نیستم» در شورای صنفی نمایش به ثبت رسید و حال با به تعویق افتادن اکران فیلم رضا درمیشیان ممکن است مجددا شایعه‌ها در مورد عدم اکران فیلم‌های رفع توقیف شده رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.