سومین فیلم Alien قرار است تا تمرکز کمتری بر بیگانگان داشته باشد

7 December 2017 - 15:00

با وجود اینکه فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» که مربوط به کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) است، نتوانست در مجموع فروش خوبی داشته باشد، کارگردان این فیلم یعنی ریدلی اسکات (Ridley Scott) به مجله‌ی سرگرمی هفتگی (Entertainment Weekly) اعلام کرد که فیلم قسمت سوم این سری فیلم‌ها نیز قرار است تا ساخته شود. او نه فقط این موضوع را بیان کرد، بلکه این را نیز بیان کرد که در این قسمت از این سری فیلم‌ها قرار است تا به‌جای تمرکز بر روی اگزینوموف‌ها (Xenomorph)، انجینیرها (Engineer) و داکون‌ها (Deacon)، بیشتر بر روی هوش مصنوعی و خطرات آن تمرکز شود و نماینده‌ی هوش مصنوعی در این فیلم نیز دیوید (David) است که مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) نقش آن‌‌را ایفا می‌کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ریدلی اسکات در طی مصاحبه با مجله Entertainment Weekly بیان کرد که:

ما قصد داریم تا قسمت دیگری از آن‌را بسازیم، ما این‌کار را انجام خواهیم داد. من فکر می‌کنم کاری که لازم است تا ما آن‌‌را انجام دهیم این است که به تدریج از بیگانگان دور شویم. مردم می‌گویند “تو به بیگانه‌های بیشتری نیاز داری، تو به صحنه‌های مرگ بیشتری نیاز داری، تو به صحنه‌های شکافتن قفسه‌ی سینه بیشتری نیاز داری،” به‌خاطر همین من در فیلم Covenant بیشتر از این موارد استفاده کردم و به‌نظرم به خوبی در آن فیلم قرار گرفتند. ولی من فکر می‌کنم که اگر بخواهیم برگردیم و دوباره این مشکل را رفع کنیم، باید به فکر یک راه‌حل دیگری باشیم که جالب‌تر باشد. من فکر می‌کنم موضوع هوش مصنوعی خطرناک‌تر است و همچنین برای مخاطبان‌مان جالب‌تر است.

ریدلی اسکات دوباره به جهانی پای گذاشته است که خودش در فیلم Alien: Covenant (آخرین قسمت از سری فیلم‌های فرانچایز Alien)، آن‌را خلق کرد. خدمه‌ی کشتی پیمان (Covenant) درحال حرکت به سمت سیاره‌ای در آن‌سوی کهکشان هستند تا بهشت ناشناسی که فکر می‌کنند آن‌جاست را پیدا کنند، ولی در آن‌جا فقط یک جهان تاریک و خطرناک را می‌یابند. حالا که آن‌ها تهدید پشت تصوراتشان را درک کرد‌اند، باید تلاش کنند تا بتوانند از آن‌جا فرار کنند.

در فیلم Alien: Covenant بازیگرانی چون مایکل فاسبندر، کاترین واترستون (Katherine Waterston)، بیلی کروداپ (Billy Crudup)، دنی مک‌براید (Danny McBride)، دمیان بیچیر (Demián Bichir)، کارمن اجوجو (Carmen Ejogo)، امی سیمتز (Amy Seimetz)، جسی اسمالت (Jussie Smollett)، کالی هرناندز (Callie Hernandez)، ناتانیال دین (Nathaniel Dean)، الکساندر انگلند (Alexander England)، بنجامین ریگبی (Benjamin Rigby) و جیمز فرانکو (James Franco)، ایفای نقش می‌کنند.

جان لوگان (John Logan) و دانته هارپر (Dante Harper) نیز فیلمنامه نویسان این پروژه بودند. جالب است بدانید که این فیلم از زمانی که منتشر شده است تاکنون، به فروش جهانی ۲۴۰ میلیون دلار در سطح جهانی دست یافته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.