در مجموعه جدیدی از عکس‌ها و ویدیوهای Thor:Ragnarok شخصیت Hela را ببینید

23 August 2016 - 17:00

فیلم Thor: Ragnarok در حال حاضر در سواحل طلایی استرالیا در حال فیلم‌برداری است. این فیلم که توانسته طرفداران زیادی را هم پیدا کند و افراد زیادی منتظر آن باشند داستان‌ِ خدای رعد و برق ( با بازی کریس هِمسوورثChris Hemsworth) و هالک ( با بازی مارک روفالوMark Ruffalo) را روایت می‌کند که در بین نه سرزمین کهکشانی سفر می‌کنند تا آزگارد ( Asgard ) را از دست Hela (با بازی کیت بلانشت) پلید و بدذات و نوکرهایش و سایرین نجات دهند. کارگردان فیلم، تایکا وایتیتی ( Taika Waititi) که در کارنامه خود فیلم Hunt for the Wilderpeople را هم دارد بیان کرده که سومین فیلم این تریلوژی مفرح و لذت‌بخش خواهد بود( که البته با توجه به عنوان فیلم که به آخرالزمان ربط دارد می‌شد چنین تصور کرد) . با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان Thor: Ragnarok پیرامون دو ابرقهرمان دوست می‌شود که هردو بسیار قوی هستند و در خارج از فضای زمین قرار دارند، اما با این وجود باز هم حریف آن‌ها فرد بسیار قوی و سرسخت برای شکست دادن است. شخصیت Hela که توسط بازیگر زن برنده اسکار یعنی کیت بلانشت(Cate Blanchett) دوست‌ داشتنی بازی می‌شود مطمئنا شخصیتی بسیار قوی و نیرومند است که شکست‌دادن او کار راحتی نیست.حال ویدیو و عکس‌های جدیدی از شخصیت Hela به فضای آنلاین منتشر شده است که این شخصیت را نشان می‌دهد که با قد بلند خود روبروی لشکر آزگاردیان‌ها ایستاده است اما آن نشان مخصوص خودش را که به سر می‌بندد را ندارد.

علاوه‌برآن، ویدیوها و عکس‌های جدید از فیلم که در شهر بریسبین استرالیا فیلم‌برداری شده به ما نمای جدیدی از شخصیت Hela با بازی بلانشت را می‌دهد . شما می‌توانید برای دیدن این عکس‌ها و ویدیوها به CBM مراجعه کنید.

برای دیدن مجموعه عکس‌ها و ویدیوهای جدید Thor: Ragnarok اینجا را کلیک کنید

شخصیت Hela فرمانروای سرزمین نایفلهایم(Niflheim) است. به زبانی دیگر بلانشت در اینجا شیطان خالص است. از آن‌جایی که این شخصیت (Hela) اولین زنی است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد و به عنوان شخصیت بد داستان است ، این شخصیت در فیلم به مانند کمیک‌بوک‌هایش می‌باشد و به ریشه کمیک‌های خود نزدیک است. در کمیک‌بوک‌ها او خدای جهنم است و قدرت کنترل زندگی و مرگ را دارد. Hela می‌تواند در یک قالب ستاره‌ای در فضا شناور باشد و سفر کند. اگر او تصمیم بگیرد که به یک فرد فانی دست بزند او نابود خواهد شد . و همین قضیه او را تبدیل به یک شخصیت بد خطرناکی می‌کند. با توجه به شایعات به نظر می‌آید که او به آزگارد می‌رسد تا با لوکی (Loki) که شاید شما با نام مخفی او که اودین(odin) است بشناسید همکاری کند و قیامت کیهانی را رقم بزند.

Entertainment Tonight اخیرا از مارک روفالو درباره شخصیت بلانشت پرسش شده و به نظر می‌رسد روفالو از اینکه در مقابل او بازی می‌کند هیجان زده است و این طور قدرت او را توضیح می‌دهد:

او نقش بدترین فرد ممکن را بازی می‌کند. کاملا شیطانی. این شخصیت قراره مارو بکشه. واقعا نقش خوبی هستش که قراره بازیش کنه.

thor-ragnarok-logo-charactersامیدواریم او واقعا قهرمانان ما را نکشد. اما به نظر می‌رسد Hela واقعا یک پیشرفت نسبت به بدمن‌های قبلی فیلم‌های ثور باشد. مشخص است که لوکی ( با بازی Tom Hiddleston) به صورتی در فیلم حضور خواهد داشت. به عنوان برادر ناتنی Thor، این قضیه باعث شده تا لوکی تبدیل به فردی حسود و حیله‌گر شود. همراه با Hela، ما همچنین اولین بار است که یک Grandmaster ( با بازی Jeff Goldblum) را شاهد خواهیم بود.شخصیت بدمنی که با دشمنانش بازی‌های ذهنی انجام می‌دهد و آن‌ها را گول می‌زند.

در حالی که اطلاعات کمی از داستان اصلی فیلم Ragnarok  به دست ما رسیده، اما انگار قرار است (دوباره) جنگ‌های تن به تن و نزدیک را در قالب کهکشانی مشاهده کنیم. با توجه به تصاویری که از Ragnarok  در کمیک‌کان ۲۰۱۶ دیدیم به نظر می‌رسد که هالک و ثور هردو برای یک جنگ بین کهکشانی بزرگ قرار است آماده شوند.

دو هفته پیش هم  مارک روفالو، این نامزد جوایز اسکار بعد از یک ماه فیلم‌برداری در سواحل طلایی استرالیا در شبکه اجتماعی‌اش خبر داد که همکاریش با عوامل تولید Thor:Ragnarok به پایان رسیده است. با در نظر گرفتن این‌که هالک با CGI درست می‌شود به نظر می‌رسد که روفالو در نقش بروس بنر چندان زیاد در این فیلم ظاهر نشده‌ است.

بازیگران Thor:Ragnarok شامل Chris Hemsworth (Thor)، Tom Hiddleston (Loki)، Idris Elba (Heimdall)، Sir Anthony Hopkins (Odin)، Tessa (Thompson (Valkyrie)، Karl Urban (Skurge)، Mark Ruffalo (Hulk)، Jeff Goldblum (Grandmaster و (Cate Blanchett (Hela می‌باشد. این فیلم در سوم نوامبر ۲۰۱۷ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: screenrant

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    تهنوشتن صحیح اون شهر بریزبن هست. البته در حالت عادى مهم نیست ولى به زودى فیلمهاى زیادى توى بریزبن و گولد کوست (با هم یک ساعت فاصله دارن) تولید مى شه.