جان بویگا دوست دارد سفر فین در جنگ ستارگان ۹ غیرمنتظره باشد

7 December 2017 - 21:00

جان بویگا (John Boyega) در مصاحبه جدیدش با Screen Rant اعلام داشت که امیدوار است شخصیت فین به سفر غیرمنتظره‌اش بعد از Star Wars: The Last Jedi ادامه داده و وارد قسمت نهم شود. شهرت این بازیگر با حضور او در نقش استورمتروپر سابق که قبلا تحت عنوان FN-2187 شناخته شده بود، افزایش یافته است. در The Force Awakens ساخته‌ی جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) فین اسم جدیدی از پو دامرون دریافت کرد و برای جنگیدن با استادان سابقش در First Order اصرار زیادی داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

در Last Jedi ساخته‌ی ریان جانسون (Rian Johnson)، فین دوباره یونیفرم First Order را به تن کرد که بخشی از ماموریت مخفی‌اش همراه با رز تیکو بود. او همچنین برای جنگیدن با فرمانده سابقش، کاپیتان فازما، روبرو شد که بخشی از مبارزات اصلی دنباله فیلم بود. هنوز مشخص نیست داستان فین از کجا پیشرفت می‌کند اما بویگا امیدوار است که بازگشت ابرامز به پشت صحنه برای قسمت نهم باعث شود این شخصیت در مسیر نامشخص و غیرقابل انتظاری قرار گیرد.

در مصاحبه‌ی Screen Rant با بویگا در جلسه مطبوعاتی‌اش پیرامون The Last Jedi، از او پرسیده شد: دوست داری فین در قسمت نهم به کجا برود؟ ظاهرا او دوست دارد این شخصیت را در مسیر Last Jedi لوک اسکای‌واکر ببیند:

اونجوری که شما فکر می‌کنید، نیست. من دوست دارم همه‌ی شخصیت‌ها دنباله‌رو میراث جنگ ستارگان از نظر اتفاقات جالبی که رخ می‌دهند باشند. فکر می‌کنم که من عاشق اینم که چیزهای جدید کشف کنم.

جانسون قبلا گفته بود که The Last Jedi به جزئیات بیشتری درباره شخصیت فین می‌پردازد. او زمان زیادی از The Force Awakens را صرف این کرد که آیا می‌خواهد علیه First Order بجنگد یا از جنگ جدید فرار کند. قطعا او بعد از بهبود زخم‌هایش به دست کایلو رن به جنگیدن با The Last Jedi ادامه می‌دهد. بویگا خودش گفته که این دنباله به دنبال گذشته پر از ماجرای فین است اما عمیقا به آن نمی‌پردازد.

تصمیم فین برای فرار از دست First Order احتمالا در همان لحظه‌ی اول شروع The Force Awakens رخ نمی‌دهد و اینجاست که گذشته‌ی او نشان داده می‌شود. شاید چیزی که بویگا بدان اشاره می‌کند چیزی است که در قسمت نهم دیده می‌شود. هنوز می‌توان بیشتر درباره شخصیت فین یاد گرفت و این ممکن است سه‌گانه جدیدی باشد که آرزوهای بویگا را برآورده می‌کند و در پایان فصل برای این شخصیت سورپرایز دارد.

خوشبختانه نظرات بویگا حاکی از این نیستند که شخصیت او در The Last Jedi قابل پیش‌بینی است. همراهی فازما ایده‌ی اصلی این دنباله است اما بدین معنی نیست که این مسیر کاملا از پیش تعیین شده است. کار جانسون از نظر خیلی‌ها متفاوت است و این احتمال وجود دارد که داستان فین راه به جایی پیدا کند که او و طرفداران انتظارش را دارند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.