کورتنی بی. ونس مقابل جولیا رابرتس در فیلم Ben Is Back ایفای نقش خواهد کرد

8 December 2017 - 09:00

کورتنی بی. ونس (Courtney B. Vance) به جولیا رابرتس (Julia Roberts) و لوکاس هجز (Lucas Hedges) در درام Ben Is Back «بن برمی‌گردد» پیوست و مقابل آن‌ها هنرنمایی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

پدر هجز، یعنی پیتز هجز (Peter Hedges) – سازنده فیلم‌هایی نظیر What’s Eating Gilbert Grape «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» و About a Boy «درباره یک پسر» – این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش مقابل دوربین خواهد برد. داستان این فیلم در طول ۲۴ ساعت روایت می‌شود و درباره جوانی به نام بن برنز (Ben Burns)  است که در یک شب کریسمس به خانه پدری‌اش می‌رود. هالی برنز (Holly Burns)، مادر محتاط بن، که رابرتس بازی در این نقش را عهده‌دار است، از پسر عزیزش استقبال گرمی می‌کند اما در ادامه متوجه می‌شود که وی به دردسر بزرگی افتاده است.

ونس در فیلم «بن برمی‌گردد» نقش همسر هالی و ناپدری بن را ایفا خواهد کرد که عقایدش در رابطه با نظارت بر روی فرزندان و تربیت آن‌ها، منجر به ایجاد بحث‌های بین او و هالی می‌شود.

نینا جاکوبسون (Nina Jacobson) و استودیوی Color Force  از برد سیمپسون (Brad Simpson) و استودیوی Black Bear Pictures از تدی شوارزمن (Teddy Schwarzman) با مشارکت هجز این فیلم را تولید خواهند کرد. ۳۰WEST و Black Bear وظیفه تامین بودجه مورد نیاز جهت ساخت فیلم «بن برمی‌گردد» را بر عهده دارند که در حال حاضر در نیویورک مقابل دوربین رفته است. شرکت CAA حقوق این فیلم را در ایالات متحده آمریکا بر عهده دارد؛ این در حالی است که حقوق این پروژه به صورت بین‌المللی در اختیار Sierra/Affinity قرار دارد.

کورتنی بی. ونس که به خاطر ایفای نقش در سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story موفق به کسب جایزه از جشنواره امی شده است، آخرین بار با فیلم The Mummy  «مومیایی»، محصول استودیوی «یونیورسال پیکچرز» بر روی پرده‌های سینما ظاهر شد. اخیراً اعلام شده است که وی بار دیگر در سریال American Crime Story حضور خواهد یافت و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در درام جنایی Heist 88 هم نقش خواهد داشت.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.