آمازون استودیو حقوق فیلم Life Itself را بدست آورد

8 December 2017 - 10:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، آمازون استودیو حقوق توزیع فیلم Life Itself «خود زندگی» را در ایالات متحده آمریکا بدست آورد. این درام عاشقانه توسط دن فوگلمن (Dan Fogelman)، خالق سریال تلویزیونی This Is Us، نوشته و کارگردانی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، اولیویا واید (Olivia Wilde)، آنت بنینگ (Annette Bening)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، اولیویا کوک (Olivia Cooke)، ماندی پاتینکین (Mandy Patinkin) و لایزا کاستا (Laia Costa) از جمله بازیگران این فیلم هستند که مدتی است فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است. از فیلم «خود زندگی» به عنوان داستانی عاشقانه از چندین نسل از انسان‌ها توصیف می‌شود که شخصیت‌های مختلف آن از دهه‌های متفاوتی با یکدیگر در ارتباط‌ هستند و وقایع آن از خیابان‌های نیویوریک تا حومه‌های اسپانیا جریان دارد.

استودیوی FilmNation که حقوق ساخت این پروژه را که در فهرست فیلمنامه‌های سیاه هالیوود قرار داشته را بدست آورد، تامین پروژه آن را هم بر عهده داشته و آن را به صورت بین‌المللی توزیع خواهد کرد. مارتی بوون (Marty Bowen) و ویک گادفری (Wyck Godfrey) این فیلم را برای Temple Hill با مشارکت آرون رایدر (Aaron Ryder) از FilmNation و فوگلمن تهیه و تولید کرده‌اند.

استودیوی آمازون که سال پیش برای نخستین بار سه جایزه اسکار را به خاطر دو فیلم Manchester by the Sea «منچستر کنار دریا» و The Salesman «فروشنده» بدست آورد، به تازگی جدیدترین فیلم وودی آلن (Woody Allen) یعنی Wonder Wheel «واندر ویل» را با هنرنمایی کیت وینسلت (Kate Winslet) روانه پرده‌های سینماها کرده است. این سرویس استریم در گذشته با شرکت‌هایی نظیر Roadside Attractions و Lionsgate برای پخش فیلمهای خود در سینماها همکاری کرده است که از جمله این موارد می‌توان به The Big Sick «بیمار بزرگ» و Wonderstruck «شگفت‌زده» و Last Flag Flying «احتزار آخرین پرچم» اشارده داشت. از جمله پروژه‌های جدید این استودیو می‌توان You Were Never Really Here «تو هرگز واقعاً اینجا نبودی» با هنرنمایی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) و کمدی تاریک Gringo «گرینگو» از دیوید اویلوو (David Oyelowo) و همچنین نسخه بازسازی شده Suspiria «سوسپیریا» به کارگردانی لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) را نام برد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.