تا سال ۲۰۱۹ منتظر فصل هشت سریال Game of Thrones نباشید

8 December 2017 - 22:48

سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر محبوب سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) می‌گوید خیلی طول می‌کشد تا بفهمیم قرار است بعد از خراب شدن دیوار در فصل ۷، چه اتفاقی بیفتد و برلی همین باید تا سال ۲۰۱۹ منتظر بمانیم. این بازیگر‌ مشهور که نقش سانسا استارک، وارث به حق وینترفیل و شمال، را بازی می‌کند خیلی خوب می‌داند چه اتفاقی قرار است بیفتد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال بزرگترین فصل خود را در راه خواهد داشت و هنوز هر هفته رکورد پر تماشاترین قسمت آخر فصل ۷ را می‌شکند و طرفداران این سریال بدون شک دوست دارند پیش‌بینی کنند با خطر تهدید‌کننده‌ی نایت کینگ و وایت واکرها چه قرار است بعدا بر سر شخصیت‌های اصلی سریال بیاید. متاسفانه با وجود اینکه همه چیز جریان دارد، دو سال طول می‌کشد تا سرانجام شش قسمت نود دقیقه‌ای این سریال آماده شود و سرانجام پرده از سرنوشت بازیگران این سریال برداشته شود.

[star_list]

  • List item 1
  • List item 2
  • List item 3

[/star_list]
ترنر با گفتن اینکه این سریال سال ۲۰۱۹ آماده می‌شود این انتظار را طولانی‌تر ساخته و وی در مصاحبه با سایت خبری ورایتی درحالی‌که درباره فیلم X-Men: Dark Phoenix که نقش جوانی جین گری را بازی می‌کند، صحبت کرده به این موضوع نیز اشاره داشته است. اظهارات این بازیگر کاملا کوتاه و خشک است و بنظر نمی‌رسد چیزی زودتر از حد معین پیش رود. هنوز مطمئن نیستیم این خبر فقط از دهانش در رفته باشد یا واقعا می‌خواسته آن را آشکار سازد. اگرچه این خبر خیلی غافلگیر کننده نبود چون شبکه HBO قادر نخواهد بود فصل هشت سریال را به موقع برای سال ۲۰۱۸ تمام کند. امسال تابستان، مدیر برنامه‌ریزی شرکت، کیسی بلویز (Casey Bloys) به این تاخیر اشاره کرد اما چیزی را تایید نکرد.

تولید این سریال از ماه اکتبر آغاز شده و ترنر می‌گوید که شش هفت ماه تا آغاز فیلمبرداری باقی مانده و با این حساب نمی‌توان گفت این سریال تابستان سال آینده پخش خواهد شد. گزارشات اولیه حاکی از این هستند که فیلم‌برداری اصلی تا تابستان ۲۰۱۸ طول می‌کشد و با توجه به صحبت‌های صورت گرفته بنظر می‌رسد تا آخر تابستان ادامه پیدا کند. برخلاف گفته و تایید ترنر، مدیران شبکه HBO هنوز چیزی در این رابطه اعلام نکرده‌ و اظهارات این هنرپیشه را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.