لوگوی جدید فیلم Venom منتشر شد

9 December 2017 - 22:27

جدای از بحث خرید شرکت فاکس توسط دیزنی، هواداران ممکن است از دیدن لوگوی رسمی فیلم Venom (ونوم) شگفت زده شوند و همچنین طرفداران کامیک بوک نیز از این اتفاق خوشحال خواهند شد. بنظر می‌رسد فرد جدیدی در شهر وجود خواهد داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تام هاردی (Tom Hardy) ستاره‌ی فیلم (Mad Max) در نقش ادی براک (Eddie Brock)‌ در فیلم بازی خواهد کرد. شخصیت ونوم یک کاراکتر شرور جدید به شرکت سونی اضافه می‌کند و قول داده است که فضایی تاریک‌تر داشته باشد و این لحن را به دنیای مرد عنکبوتی (Spider Man) نیز وارد خواهد کرد.

فیلم‌ برداری اکنون در جریان است و در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است، Collider تعدادی بنر در کامیک کان سائو پائولو از این فیلم منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این تصاویر نه تنها لوگوی ونوم را مشخص می‌کند، بلکه لباسی که تام هاردی باید برای اجرای این نقش به تن کند را نیز نشان می‌دهد.

 

تا کنون، تام هاردی تعدادی عکس سیاه و سفید به هواداران نشان داده است اما انتشار تصاویر CCXP یک پیشرفت هیجان انگیز برای Venom به حساب می‌آید.

همانطور که برای همه مهم است، تام هاردی باید نقش تامسون را بر طبق داستان ونوم در کامیک بوک‌ها، بازی کند. هر چند، به نظر می‌رسد با نگاهی به عکس‌های ونوم در CCXP، سونی قصد دارد تا نمایی نزدیک از این شخصیت را رونمایی کند. فیلم Venom برای ۱۸ ام اکتبر سال ۲۰۱۸ قرار است تا اکران شود. بنابراین این فیلم ضد ابر قهرمانانه می‌تواند یک هدیه‌ی کریسمس عالی باشد.

 

در هر صورت، فیلم ونوم به نظر می‌رسد که روی تاریک داستان‌های مرد عنکبوتی را به تصویر می‌کشد و چندین میلیون کیلومتر از اجرای توفر گریس (Topher Grace) در فیلم Spider Man 3 (مرد عنکبوتی) دور خواهد بود!. صحبت‌هایی از فیلم انفرادی ونوم از سال ۲۰۰۷ به میان آمده بود. اکنون بعد از گذشت تقریبا یک دهه،‌ بنظر می‌رسد که براک (Brock) و بقیه‌ی دست‌اندر کاران، در حال ساختن محصولی شایسته هستند.

منبع:‌Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.