احتمال انتشار نسخه‌ی بلوری Justice League وجود دارد

9 December 2017 - 21:00

برادران وارنر ممکن است نسخه‌ی بلوری Justice League (لیگ عدالت) را بصورت توسعه‌یافته منتشر کند اما این نسخه‌ای نیست که زک اسنایدر (Zack Snyder) ساخته باشد و همه منتظرش باشند. این استودیو بالاخره دنیای کامیک دی سی را با فیلم BatmanV Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کرد که دنباله‌ای بر فیلم ۲۰۱۳ این کارگردان با نام Man of Steel (مرد پولادی) بود و آن‌ها به توسعه‌ی این دنیای تازه شکل گرفته با فیلم ۲۰۱۷ اسنایدر یعنی لیگ عدالت ادامه دادند. با سینماگیمفا همراه باشید.

لیگ عدالت قهرمانان خوب دنیا مانند بتمن (بن افلک)، سوپرمن (هنری کاویل)، زن شگفت‌انگیز (گل گادوت)، فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموآ) و سایبرگ (ری فیشر) را برای اولین بار روی پرده با هم متحد کرده است. متاسفانه، این فیلم دچار مشکلاتی در پشت صحنه شد و باعث شد محصول نهایی این فیلم چیزی نباشد که همه انتظارش را داشتند. چند صحنه‌ای که در تریلرهای فیلم نشان داده شدند هیچ جای دیگری دیده نشدند بنابراین طرفداران خواستار نسخه‌ی توسعه‌یافته برای پخش خانگی شدند و گویا قرار است این اتفاق بیفتد.

ماریو اف. رابلز (Mario F. Robles) در توییتر اعلام‌ کرد که برادران وارنر نسخه‌ی توسعه یافته‌ی لیگ عدالت را به همراه مرد پولادی و بتمن در برابر سوپرمن بعنوان بخشی از سه‌گانه سوپرمن اسنایدر منتشر می‌کند. اگرچه رابلز اظهار داشته که این نسخه‌ی توسعه یافته نسخه‌‌ی اسنایدر نیست که طرفداران درخواست داده بودند، بلکه نسخه‌ی سینمایی جاس ودون می‌باشد.

اسنایدر اوایل امسال بخاطر مشکلات شخصی از لیگ عدالت کناره‌گیری کرد و کار به کارگردان سابق Avengers (انتقام‌جویان) جاس ودون سپرده شد. ودون کل تابستان را مشغول فیلم‌برداری مجدد فیلم بود و روی نسخه‌ی نهایی نظارت داشت، نسخه‌ای که خیلی از صحنه‌های اسنایدر در آن حذف شده بود و تُن فیلم از آنچه طرفداران از فیلم اسنایدر انتظارش را داشتند بسیار متفاوت بود. به همین دلیل است که صدها هزار نفر به دنبال نسخه‌ی توسعه‌یافته با صحنه‌های اسنایدر هستند که گویا این امر امکان‌پذیر نیست.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.