جزئیات جدیدی از پروژه «پیشتازان فضا» کوئنتین تارانتینو منتشر شد

9 December 2017 - 22:00

چندی پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) با مشارکت جی.جی. آبرامز (J.J. Abrams) در حال ساخت فیلم جدیدی از مجموعه سینمائی Star Trek «پیشتازان فضا» هستند. اینک اما، اعلام شده که این کارگردان مطرح هالیوود با سه نویسنده ملاقات کرده است که یکی از آن‌ها وظیفه نگارش فیلمنامه این پروژه را بر مبنای ایده تارانتینو بر عهده خواهد گرفت. اما جالب‌ترین نکته این است که استودیوی «پارامونت» با ساخت این فیلم با درجه سنی «بزرگسال» (R) موافقت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش «ددلاین»، تارانتینو و آبرامز سه نویسنده را به اتاق نویسندگان این پروژه اضافه کرده‌اند. این سه نویسنده درو پیرس (Drew Pearc) نویسنده Iron Man 3 «مرد آهنی ۳»، مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) نویسنده The Revenant «بازگشته» و لیندزی بیر (Lindsey Beer) نویسنده فیلم Godzilla vs. Kong «گودزیلا مقابل کونگ» هستند. از بین این سه نفر، اسمیت بیشترین شانس را برای نگارش فیلمنامه این پروژه دارد. هرچند غیرممکن است که خود تارانتینو فیلمنامه اصلی را بازنویسی نکند.

اینطور که پیداست، تارانتینو کاملاً به ساخت فیلمی جدید از سری «پیشتازان فضا» متعهد است. گفته می‌شود که این پروژه مرتبط با نسخه‌های پیشین این سری خواهد بود و کریس همسورث (Chris Hemsworth) نقش اصلی آن را بر عهده دارد. اما نکته جالب، موافقت «پارامونت پیکچرز» با ساخت این فیلم با درجه سنی بزرگسال است؛ که با توجه به موفقیت فیلم‌های Deadpool «ددپول» و Logan «لوگان» با این درجه سنی در گیشه، به نظر نمی‌رسد که آن‌ها تصمیم اشتباهی گرفته باشند.

فیلمنامه فیلم جدید «پیشتازان فضا» در حالی در دست نگارش است که خود تارانتینو تا مدتی دیگر، نهمین فیلم خود را مقابل دوربین خواهد برد. گفته می‌شود که این فیلم در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد و وقایع خانواده منسن (Manson) را روایت خواهند کرد که منجر به مرگ شارون تیت (Sharon Tate) و دوستانش شد. مارگو رابی (Margot Robbie) برای بازی در نقش تیت در نظر گرفته شده است. از هنرپیشه‌های مطرحی نظیر لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، برد پیت (Brad Pitt) و تام کروز (Tom Cruise) هم به عنوان بازیگران این پروژه نام برده می‌شود. سونی این فیلم را در تاریخ جمعه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۸ (۹ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) همزان با سالگرد قتل تیت و دوستانش روانه پرده‌های سینماها خواهد کرد.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.