تاریخ اکران فیلم Are You Afraid of the Dark مشخص شد

9 December 2017 - 23:59

به لطف نمایش فیلم Are You Afraid of the Dark? «آیا تو از تاریکی می‌ترسی؟»، فصل هالووین سال ۲۰۱۹ میلادی کمی جذاب‌تر خواهد شد. طبق اطلاعیه جدید استودیوی «پارامونت پیکچرز»، اقتباس سینمائی بزرگ این استودیو از مجموعه تلویزیونی دهه نودی در تاریخ جمعه ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گری دابرمن (Gary Dauberman)، نویسنده فیلم موفق IT «آن»، فیلمنامه فیلم «آیا تو از تاریکی می‌ترسی؟» را به رشته تحریر درآورده است و تهیه و تولید آن را هم بر عهده داشته است.

این سریال تلویزیونی کانادایی که در ایالات متحده آمریکا از طریق شبکه Nickelodeon به روی آنتن رفته است، داستان ماجراجویی‌های گروهی از جوانان تحت عنوان Midnight Society را روایت می‌کند که هر قسمت آن، داستانی مستقل داشت. برخی از بازیگران مشهور حال حاضر هالیوود نظیر رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و نو کمپبل (Neve Campbell) در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

دابرمن ماه گذشته میلادی در گفتگو با وب‌سایت «هالیوود ریپورتر» در خصوص این پروژه بیان داشت:

این برنامه درباره تجربه‌ای مشترک از روایت داستان‌های مختلف است – به خصوص داستان‌های ترسناک. ما قصد داریم تا این مهم را با این فیلم جشن بگیریم و به لحظات تاریک و ترسناک این سریال افتخار می‌کنیم که زمانی یکی از پیشگامان شبکه Nickelodeon محسوب می‌شد. من امیدوارم Midnight Society این قضیه را اثبات کند.

فیلم The Goldfinch «قورباغه»، محصول استودیوی فیلمسازی «برادران وارنر»، تنها فیلمی است که در تاریخ جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) به اکران در خواهد آمد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.