کوین فیج: جان واتس به کارگردانی Homecoming 2 بازمی‌گردد

11 December 2017 - 17:31

کوین فیج (Kevin Feige) تایید کرد که جان واتس (Jon Watts) برای کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی:‌ بازگشت به خانه ۲) بازخواهد گشت. شرکت مارول و سونی نهایتا اختلافات را کنار گذاشتند و یک فیلم درخور و شایسته از مرد عنکبوتی ساختند. اتفاقی که بسیاری هرگز باور نمی‌کردند بیفتد و مارول و سونی به یکدیگر بپیوندند و فیلم جدید Spider Man را بسازند. برای همین منظور، آن‌ها برای سومین بار شخصیت مرد عنکبوتی را تغییر دادند و تام هالند (Tom Holland) را برای این نقش برگزیدند و جان واتس نیز کارگردان این فیلم شد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تصمیم گیری برای برگزیدن جان واتس از زمانی که Spider-Man: Homecoming به یکی از بزرگترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۱۷ تبدیل شد، صورت پذیرفته است. پیش از این، گزارش‌ها نشان می‌داد که واتس، در حال مذاکره برای بازگشت به دنباله‌ی این فیلم است. این صحبت‌ها دقیقا بعد از چند هفته پس از اکران Homecoming در سینما‌ها به میان آمد. اما اکنون به نظر می‌رسد همه به توافق رسیده‌اند.

کوین فیج در کامیک کان برزیل (CCXP) از برنامه‌های مارول گفت و همچنین تاکید کرد که واتس برخواهد گشت. در حالی که تا کنون هیچ نقل قول مستقیمی از فیج عنوان نشده است،‌ بسیاری از کاربران توئیتر، این خبر را منتشر کردند. توئیت گفته شده، به زبان پرتغالی است اما اظهار می‌کند: کوین فیج در پنل مارول و در CCXP17 تاکید کرد که جان واتس کارگردان دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming خواهد بود.

با توجه به گزارش‌های اخیر، این خبر واقعا شگفت‌انگیز است. مارول نشان داده است که علاقه‌مند به کار با کارگردانانی است که فیلم‌های قبلی را ادامه می‌دهند. واتس اکنون به کسانی مثل جان فاورو (Jon Favreau)، جاس ویدن (Joss Whedon)، آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo)، جیمز گان (James Gunn) و پیتون رید (Peyton Reed) که دو بار در دنیای سینماتیک مارول کارگردانی کرده‌اند، شبیه شده است. این لیست همچنین می‌تواند طولانی تر هم شود اگر تایکا وایتیتی (Taika Waititi) برای کارگردانی دنباله‌ی فیلم Thor (ثور) بازگردد و همچنین اسکات دریکسن (Scott Derrickson) به Doctor Strange 2 بپردازد.

جزئیات فیلم Homecoming 2 هنوز مشخص نیست، اما واتس اخیرا اظهار کرد به Morbius علاقه‌مند است. سونی از آن زمان شروع به ساخت یک فیلم به نام  Morbius the Living Vampire (خون آشام زنده موربیوس) کرده است. ما می‌دانیم که این Homecoming 2، دنباله‌ی فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) خواهد بود. تام هالند سومین و چهارمین حضورش در دنیای سینماتیک مارول را در دو فیلم آینده‌ی Avengers  تجربه خواهد کرد. همچنین تریلر منتشر شده از Avengers: Infinity War نشان می‌دهد که کار مرد عنکبوتی راحت نیست.

واتس همچنین علاقه‌مند به گردآوری ابرقهرمانان‌ها در کنار یکدیگر است. مرد آهنی (Iron Man) در Homecoming یک نقش مکمل را بازی کرد اما بخشی از دنباله‌ی آن نخواهد بود. این موضوع می‌تواند درها را برای دیگر ابرقهرمانان باز کند که به دوستی با پیتر پارکر (Peter Parker) بیایند. بسته به این‌که Avengers 4 چگونه به اتمام می‌رسد، او می‌تواند نیاز به یک مربی جدید داشته باشد. در مورد شخصیت منفی فیلم، مارول می‌خواهد کسانی که در فیلم‌های قبلی بازی می‌کردند را دور بریزد. این می‌تواند شخصیت‌هایی مثل گوبلین سبز (Green Goblin)، داک آک‌ (Doc Ock)، الکترو (Electro) و دیگران را از رده خارج کند. خوشبختانه آن‌ها زمان زیادی برای تنظیم جزئیات خواهند داشت اما اکنون می‌دانیم که واتس رسما بر روی این پروژه است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.